۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۲۵۵۸۷۹
مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی‌کاشان:

خوی آل سعود، اسرائیلی استکباری است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برخی کشورهای اسلامی مورد هجمه کشورهای غربی و استعماری نیستند که این بیانگر همراه بودن حرکت آنها با اهداف کشورهای استکباری است و یکی از این کشورها، عربستان سعودی است.
حجت الاسلام شاه فضل

حجت الاسلام علیرضا شاه فضل، مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت کشور ایران، حرکتی تحت عنوان حکومت اسلامی در دیگر کشورهای دنیا مطرح شده است که کشورهای استکباری نیز با مقابله بیشتر خود با ایران، ذهن مردم دیگر کشورها را در رابطه با این موضوع حساس کرده اند.

 

وی افزود: مقابله کشورهای مستکبر با ایران نشان از حرکت درست ایران و نزدیک شدن به استقرار حاکمیت اسلامی در جهان است، از این رو شاهد قیام و نهضت هایی در منطقه هستیم.

 

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به این که کشورهای استعمارگر با مشاهد بیداری اسلامی در منطقه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی را برای مقابله با آن برنامه ریزی کرده اند، گفت: در بین کشورهای اسلامی از این کشورها مورد هجمه کشورهای غربی و استعماری نیستند که این خود نشان از حرکت این کشورها در مسیر استکباری کشورهای غربی است، که یکی از این کشورها، عربستان سعودی است.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: به واسطه وجود خانه خدا و حرم پیامبر(ص) و بقیع در کشور عربستان، بسیاری از مسلمانان در این کشور رفت و آمد می کنند و مورد توجه این کشورها واقع شده است و از این طریق درآمدهای کلانی را کسب می کند، ضمن این که دلارهای نفتی زیادی نیز در اختیار عربستان است، از این رو عربستان با قدرت مالی خود در جهت منافع کشورهای استکباری عمل می کند.

 

به گفته وی، عربستان سعودی در صورت توان در مقابله با انقلاب های منطقه، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند که نمونه آن کمک نظامی به اسرائیل در حمله به غزه و کمک به سرکوب کردن انقلاب مصر بود و امروز نیز با تمام توان به سرکوب مردم مظلوم یمن پرداخته است.

 

وی با اشاره به این که مردم یمن باید به راه بیداری اسلامی خود ادامه دهند تا پیروز شوند، افزود: خداوند در قرآن وعده داده است درصورت استقامت در برابر ظلم به پیروزی دست می یابید.

 

حجت الاسلام شاه فضل با اشاره به این که وظیفه کشورهای جهان کمک به مردم یمن در جهت پیروزی انقلاب یمن است، گفت: عربستان با تجاوز خود به مردم یمن نشان داد در امر خشونت و تجاوز مانند اسرائیل است، چرا که با حملات خود کودکان، زنان و مردم بی گناه را هدف قرارداده و به شهادت رسانده است.

 

مسؤول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان خوی عربستان را خوی استکباری دانست و گفت: با مقاومت مردم یمن و همراهی کشورهای اسلامی، انقلاب یمن به پیروزی می رسد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات