۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۲۵۵۴۵۷
حجت الاسلام ایزدپناه:

کنگره ملی شعر فاطمی رنگ تقریبی می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به این که امیدوارم این کنگره بزرگ ملی در سال آینده رنگ تقریبی به خود بگیرد، گفت: تمام مذاهب اسلامی در محبت حضرت زهرا(س) اتفاق نظر دارند و این نقطه عطفی است که باید از آن در این کنگره استفاده شود.
حجت الاسلام ايزدپناه مديرکل ارشاد قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالرضا ایزد پناه، مدیرکل تبلیغات اسلامی قم، امروز عصر در جشنواره ملی شعر فاطمی که در محل مجتمع شهید آوینی قم برگزار شد با بیان این که کنگره شعر فاطمی منسوب به مدح شخصیت حضرت زهرا(س) است، اظهار کرد: این مجلس مقارن با عصر جمعه است که نشان از نگاه و عنایت آن حضرت را به شاعران اهل بیت است.

 

وی افزود: در روایات متعددی توصیه های زیادی در باب سرودن شعر در رابطه با شخصیت حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) وارد شده است.

 

حجت الاسلام ایزدپناه با بیان این که انجمن شعر آئینی در برگزاری این کنگره ما را بسیار یاری کرده اند، گفت: دو سال است که افتخار ما این است که این کنگره از سوی بانوان فاطمی با مدیرت سرکار خانم گرجی مدیریت و اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: در این کنگره ملی عزیزانی در مدیریت آن همت گماشته اند که خود از شاعران اهل بیت(ع) هستند و البته مجمع تقریب مذاهب نیز بستر اجرایی این کنگره را با اهداف راهبردی فاطمی حمایت کرده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به این که امیدوارم این کنگره بزرگ ملی در سال آینده رنگ تقریبی به خود بگیرد، گفت: تمام مذاهب اسلامی در محبت حضرت زهرا(س) اتفاق نظر دارند و این نقطه عطفی است که باید از آن در این کنگره استفاده شود.

 

وی افزود: محدود فرقه‌هایی هستند که اصالتاً نیز مذهب به حساب نمی‌آید بنابراین در اختتامیه این کنگره از مسژولان و شاعران اهل سنت استان‌های همچون سیستان و گرگان  نیز دعوت رسمی را به عمل می‌آورم./921/پ202/ف

ارسال نظرات