۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۵۳۴۹۵
امام جمعه سپیددشت:

جلوگیری از بیداری اسلامی از اهداف حمله آل سعود به یمن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سپیدشت با اشاره به حمله نظامی آل سعود به یمن گفت: مهم ترین هدف برخی کشورهای مزدور و آل سعود جلوگیری از بیداری اسلامی در منطقه است.
نيروهاي امنيتي آل سعود

حجت‌الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه سپیددشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به تحولات یمن و حمله آل سعود به این کشور، گفت: آل سعود برای جلوگیری از پیشروی بیداری اسلامی، سیاست‌های خویش را در سوریه و یمن پیش می گیرد.

وی با اشاره به این که کشور عربستان به نمایندگی از آمریکا با بیداری اسلامی مبارزه کرد، افزود: هدف آنها جلوگیری از الگوگیری جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام خاص امیری با اشاره به این‌که آل سعود در حمله نظامی به مردم بی گناه یمن، خانه ها و کارخانه ها صدمات زیادی زده است، عنوان کرد: عربستان با استقامت مردم نمی‌تواند به اهداف خویش برسد.    

امام جمعه سپید دشت ابراز داشت: حمله عربستان به یمن، حمله‌ای از سر درماندگی و ناشی از شکست های پی در پی سیاسی آل سعود در منطقه است.

وی مقابله با استقلال مردم مظلوم یمن را از دیگر اهداف حمله آل سعود به یمن دانست و اظهار داشت: کشورهای غربی به دنبال منافع خویش هستند.

امام جمعه سپید دشت اظهار داشت: آل سعود در حمله به یمن موفق نخواهد شد به اهداف خویش برد چرا که ملتی به پاخاسته و آزاده در مقابل آنها قرار دارد.

وی در راستای برطرف شدن مشکلات یمن تصریح کرد: دیدگاه ما همان دیدگاه رهبر معظم انقلاب است و باید از طریق مردم برطرف شود.

حجت‌الاسلام خاص امیری در پایان افزود: عربستان باید اجازه دهد تا فرایند سیاسی در یمن به صورت طبیعی و براساس خواست مردم یمن پیش رود./9459/ت302/ب

ارسال نظرات