۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۲۵۲۹۳۲
عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق:

مشارکت سودان در جنگ علیه سودان تأسف آور است

خبرگزاری رسا ـ معاون اول رییس پارلمان عراق در دیدار رییس پارلمان سودان از مشارکت این کشور در جنگ علیه یمن ابراز تأسف کرد.
حجت الاسلام شيخ همام حمودي عضو ارشد مجلس اعلاي اسلامي و هيأت رييسه پارلمان عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ همام حمودی معاون اول رییس پارلمان عراق که برای شرکت در نشست اجلاس اتحادیه های پارلمانی به ویتنام سفر کرده است با الفاتح عزالدین رییس پارلمان سودان و هیأت همراه دیدار و گفت وگو کرد.

 

وی از مشارکت سودان در جنگ علیه یمن ابراز تاسف کرد و گفت: حکمای جهان اسلام باید نسبت به خطر جنگ مذهبی هشدار دهند.

 

حجت الاسلام حمودی درباره اقدامات داعش خاطر نشان ساخت: داعش از نژادپرستی حزب بعث و تندروی تکفیری ها تشکیل شده و شعار خلافت با هدف ورود به موصل و فریب افراد ساده صورت گرفت.

 

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی تصریح کرد: اقداماتی که از سوی گروه تروریستی داعش رخ می دهد، وابستگی این گروه به رژیم صهیونیستی را به اثبات می رساند.

 

حجت الاسلام حمودی همچنین به نقش فتوای جهاد کفایی حضرت آیت الله سیستانی در توقف پیشروی تروریست های داعش اشاره کرد و آن را یکی از ملی ترین اقدامات ممکن دانست.

 

وی از هجمه صورت گرفته علیه بسیج مردمی از سوی الازهر به شدت انتقاد کرد و ادامه داد: بسیج مردمی به هیچ وجه شهروندان سنی را هدف قرار نمی دهد، بلکه نزدیک به 6 هزار تن از اهل تسنن در عملیات آزادسازی تکریت در قالب بسیج مردمی حضور داشتند./980/ب902/د

ارسال نظرات