۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۴۷۹۴۳
نماینده خبرگان رهبری:

تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با بیان این‌که تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی لازمه حرکت ملی در این راستا است، گفت: در حقیقت مردم، مسؤولان اجرایی و مجلس بایستی بر حمایت از تولید داخلی اهتمام داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان شرقی، اظهار داشت: تأکید دوباره رهبری بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.

 


وی با بیان این‌که منویات رهبر معظم انقلاب همیشه چراغ راه برای شکوفایی و پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: تحقق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی لازمه حرکت ملی در این راستاست، در حقیقت هم مردم، هم مسؤولان اجرایی و هم مجلس بایستی بر حمایت از تولید داخل اهتمام داشته باشند.

 


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که سخنان مهم و حساس رهبر انقلاب در آستانه توافق با گروه 5+1 پیام های مختلفی برای طرف غربی در برداشت، گفت: طبق فرموده ایشان اگر زمان آن برسد که ایران تحریم های خود را علیه استکبار و قدرت های غرب اعمال کند، این اقدام از سوی مردم و مسؤولان انجام خواهد شد.

 


وی با تأکید بر این‌که جمهوری اسلامی ایران و ملت ولایت‎‌مدارش قدرت تحریم غرب را داراست، تصریح کرد: با توجه به سهم نفت و گاز ایران در دنیا، توانایی تحریم بسیاری از کشورها به ویژه دشمنان انقلاب را داریم، چراکه ایران یکی از غنی‌ترین منابع انرژی جهان را در اختیار دارد.

 


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بخش‌هایی دیگر از سخنان رهبر انقلاب یادآور شد: حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تاکید کردند و بر این اساس اگر بتوانیم فرهنگ اقتصادی کشور را به سمت این مهم سوق دهیم بدون شک موفقیت های بیشتری را کسب می کنیم.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به حضور گسترده مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن و تجلی عشق به ولایت در دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در سه دهه گذشته بر اثر فشارهایی که غرب علیه ملت انجام داده با پشتیبانی مردم انقلابی سربلند شده است.

 


وی با بیان این‌که حضور در صحنه مردم پشتوانه عظیم مسؤولان برای خدمتگزاری و دستگاه دیپلماسی برای مقابله با زیاده‌خواهی غرب است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران را به رخ دشمنان کشید./935/پ202/ب4

ارسال نظرات