۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۴۶۴۸۵

بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا‌ ـ دبیر کمیته اجرایی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: مسابقات سراسری قرآن کریم بزرگ‌ترین همایش فرهنگی و قرآنی کشور است.
مسابقات قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام احمد نیکنام، دبیر کمیته اجرایی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز در جمع مدیران مسؤول مطبوعات و نمایندگی خبرگزاری‌ها در تبریز اظهار داشت: اقشار مختلف مردم را درگیر مسابقات می کنیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مسابقات در سالن های تمایش خلاصه نشود.

 


وی از برگزاری بیش از 80 محفل قرآنی در استان خبر داد و گفت: پیش بینی شده تا زمان برگزاری مسابقات 200 محفل قرآنی در استان برگزار شود از این رو از 12 بهمن ماه برگزاری این محافل در سطح استان آغاز شده است، ضمن این‌که استفاده از توان و تجربه قاریان کشوری از جمله شاخص ترین برنامه های محافل قرآنی است.

 


حجت الاسلام نیکنام با بیان این‌که بیش از 30 غرفه جانبی نیز در کنار سالن های تخصصی در حوزه های مختلف دینی طراحی خواهد شد، از برگزاری مسابقات قرآن بخوان جایزه بگیر در استان خبر داد و گفت: جلسات آمادگی متسابقین استانی با حضور اساتید برجسته کشور برگزار خواهد شد.

 


همچنین جواد آهنگری، رییس کمیته روابط عمومی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سخنانی با اشاره به اهتمام مدیران استانی برای برگزاری شایسته این مسابقات اظهار داشت: با تاکیدات شخص استاندار تمام مدیران استانی برای برگزاری باشکوه این مسابقات بسیج شده اند.

 


وی با اشاره به برکات معنوی و اجتماعی قرآن در زندگی فردی و اجتماعی ادامه داد: مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی با توجه عمیق به کلام وحی ممکن خواهد بود، انتظار داریم تمام خبرنگاران و مسؤولان روابط عمومی با همکاری و هماهنگی بین بخشی در اعتلای برگزاری این مسابقات بکوشند.

 


همچنین رحیم عبدالجباری، دبیر کمیته روابط عمومی مسابقات قرآن اظهار داشت: تولید اخبار و گزارش هایی با محتوای قرآنی قبل از برگزاری مسابقات می تواند به ایجاد فضای معنوی در استان کمک کند، تولید اخبار در طول برگزاری مسابقات که از 5 تا 11 اسفند ماه درتبریز خواهد بود، افزایش خواهد یافت.

 


وی از اختصاص مکان ویژه خبرنگاران در زمان برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: اجرای برنامه های متنوع قرآنی از طریق صدا و سیمای استان از دیگر برنامه هایی قبل و حین برگزاری مسابقات است.

 

دبیر کمیته روابط عمومی مسابقات قرآن افزود: صدا و سیمای استان مسؤولیت برگزاری و پخش برنامه های مسابقات سراسری قرآن را از شبکه های استانی و کشوری العالم، شما و سحر را در برنامه خود دارد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات