۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۴۶۳۲۳
نماینده مردم آمل در مجلس:

رهنمودهای رهبر انقلاب در مذاکرات هسته ای چراغ راه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که رهبری با تمام وجود از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنند، گفت: رهنمودهای رهبری در مذاکرات هسته ای لحاظ شود و تیم مذاکره کننده نباید از خطوط ترسیم شده رهبری عدول کند.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در اجتماع بزرگ و گسترده مردم دابو و دشت سر با بیان این که انقلاب اسلامی یک معجزه است، افزود: انقلاب اسلامی امروز با وجود همه کارشکنی های دشمنان در مسیر ترویج و تحکیم ارزش ها گام برداشته است.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با تاکید بر این که امروز ایران اسلامی در عزت و اقتدار قرار دارد، تصریح کرد: یکی از پیام های مهم این راهپیمایی حمایت مردم از ولایت فقیه است که حضوری پرشور و گسترده داشتند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس، ادامه داد: مدیران خادمان این مردم با کفایت بوده که مردم ما در این راهپیمایی بزرگ حضوری ارزشمند و حماسی داشتند.

 

یوسفیان ملا با بیان این که در بحث مسائل سیاسی هر سال به شکلی از طریق مجامع بین المللی مسائلی را به ما تحمیل می کردند، گفت: امسال جایگاه ویژه ای داشته که الان مسئله هسته ای در مجامع بین المللی مطرح است.

 

وی با اشاره به این که آمریکا خود را کدخدای منطقه می داند، بیان داشت: ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای باید در برابر قدرت ها و در راستای احقاق حقوق خود ایستادگی داشته باشد.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که امروز سران این کشورها می آیند و خواستار مذاکره با ایران اسلامی هستند، افزود: این ها قدرت نظام اسلامی را نشان می دهد و ما تمام پروتکل ها را رعایت کردیم.

 

نماینده مردم آمل در مجلس، خاطرنشان کرد: در همین کشور همسایه ما پاکستان بمب اتمی دارند که یک بار آژانس انرژی هسته ای حرفی نزده است ولی در مقابل ایران اسلامی قرار می گیرند که می گویند شاید آن ها بمب اتمی درست کنند.

 

رییس فراکسیون حقوق بشر مجلس با بیان این که رهبری با همه وجود از دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای حمایت می کنند، گفت: رهنمودهای رهبری در مذاکرات هسته ای لحاظ شود و تیم مذاکره کننده نباید از خطوط ترسیم شده رهبری عدول کند.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که انتظار این است جمهوری اسلامی این عزت را کسب کرده و در مذاکرات به خوبی بایستد، بیان داشت: نباید ذره ای از حقوق خود کوتاه آمده تا به قدرت ما خدشه ای وارد شود.

 

وی ادامه داد: امام راحل با این همه عزت و اقتدار وارد کشور شده و مردم از ایشان استقبال گسترده ای داشته که با یک اشاره آمریکا و رژیم صهیونیسیتی را به زانو کشاندند.

 

نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که نظام اسلامی برقرار شده و پشت سر هم توطئه های مختلفی ایجاد کردند، گفت: خداوند منان پشت سر نظام اسلامی بوده و همه این ها یک معجزه است.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که بالاترین امنیت را در کشور ایران داریم، بیان داشت: نعمت ولایت بسیار ارزنده بوده و همواره در کشور مینه ساز خیر و برکات بوده و هستند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات