۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۲
کد خبر: ۲۴۶۲۴۱
نماینده مردم آمل در مجلس:

مدیران بسترساز خدمات شایسته برای نظام اسلامی باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس با تاکید بر این که مدیران بسترساز خدمات شایسته برای نظام اسلامی باشند، گفت: باید تلاش کنیم تا در پناه دین کار سالم و آن گونه که شایسته است برای مردم انجام داده و به فکر خلق خدا و کسب رضایت خداوند منان باشیم.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر بخش دابودشت با گرامی داشت دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: امروز ایران اسلامی در جایگاه ارزنده و والایی قرار دارد که باید خدماتی شایسته به مردم ارائه دهیم.

 

وی با اشاره به این که باید تلاش کنیم تا حداکثر خدمات را برای مردم انجام دهیم، بیان داشت: مردم ما شایسته بهترین ها هستند و باید تلاش کنیم تا دغدغه های آن ها را در مسائل مختلف رفع کنیم.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان این که گسترش سطح خدمات زمینه ساز ترویج اعتقادات می شود، تصریح کرد: این امر مهم نقش بسیاری در ترویج و گسترش اعتقادات دینی مردم جامعه دارد که باید به آن توجه شود.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که مدیران بسترساز خدمات شایسته برای نظام اسلامی باشند، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا در پناه دین کار سالم و آن گونه که شایسته است برای مردم انجام داده و به فکر خلق خدا و کسب رضایت خداوند منان باشیم.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس خاطرنشان کرد: همه افراد معتقد به نظام اسلامی باید در میدان کار حضوری فعال و ارزشمند داشته و تلاش های گرانقدری را انجام دهند که می تواند بسیار اثربخش باشد.

 

وی با بیان این که مسائل اقتصادی با دین گره خورده است، گفت: باید به اعتقادات توجه داشته و تلاش کنیم تا در زمینه ترویج تعالیم والای دینی در جامعه گام برداریم.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات و فعالیت ها هستند، بیان داشت: ملت ایران اسلامی همواره در عرصه های مورد نیاز حضوری اثرگذار و فعال داشته است که باید قدردان این مردم باشیم.

 

یوسفیان ملا با اشاره به این که مردم با ارزشی داریم و تا آن جا که توان است باید برای این مردم کار شود، تصریح کرد: مردم ما اراده والایی داشته و در طول هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی را اداره کردند.

 

وی در پایان با بیان این که دغدغه مدیران در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم باشد، گفت: مردم ما مستحق خدمات بیشتری هستند که باید با برنامه ریزی و تلاش گرانقدر برای خدمت به آنان تلاش شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات