۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۴۵۸۰۸
استاد حوزه علمیه آمل:

خدمت به مردم دغدغه مدیران در نظام اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که خدمت به مردم دغدغه مدیران در نظام اسلامی باشد، گفت: مدیران باید از آن چه در توان دارند برای خدمت گذاری به مردم به کار گیرند که مردم زمان ما از بهترین ها بوده و در عرصه های مورد نیاز انقلاب حضوری فعال و ارزشمند داشتند.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل امروز در مراسم افتتاح پروژه های دهه فجر انقلاب اسلامی بخش امام زاده عبدالله(ع) آمل با بیان این که امروز ایران اسلامی در جایگاه عظمت و عزت قرار دارد، گفت: توانستیم در طول سال های انقلاب اسلامی به پیشرفت های ارزشمندی دست پیدا کنیم.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) افزود: به برکت تلاش های امام راحل، خون های پاک شهدا و رهنمودهای مقام مظعم رهبری توانستیم به مقام و جایگاه خوبی دست پیدا کرده و از اقتدار والایی در عرصه جهانی و منطقه ای برخوردار باشیم.

 

وی با بیان این که از ثمرات خون های پاک شهدا است که شاهد افتتاح پروژه های مختلف در سطح شهرها و روستاها هستیم، تصریح کرد: باید حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه را ادامه داده و مدیران از فرصت خدمتگزاری برای رفع مسائل و مشکلات مردمی بهره گیری کنند.

 

حجت الاسلام غفاری با اشاره به این که خدمت به مردم دغدغه مدیران در نظام اسلامی باشد، ادامه داد: مدیران باید از آن چه در توان دارند برای خدمت گذاری به مردم به کار گیرند که مردم زمان ما از بهترین ها بوده و در عرصه های مورد نیاز انقلاب حضوری فعال و ارزشمند داشتند.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی و صحنه های مورد نیاز وظیفه مدیران را سنگین تر کرده که باید قدر مردم را دانسته و بهترین خدمات را برای آن ها انجام دهیم.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع) با بیان این که ما انقلاب کردیم تا جایگاه ها عوض شده و مردم عهده دار امور شوند، گفت: مردم ولی نعمتان ما بوده که باید برای رفع مسائل و مشکلات آنان و تحقق عدالت تلاش شود.

 

یحیی عسگری پور، بخشدار امام زاده عبدالله(ع) با اشاره به این که مردم بخش امام زاده عبدالله(ع) نخستین حضور خود در راهپیمایی 22 تجربه می کنند ، گفت: حفظ و تقویت نظام جمهوری اسلامی بستگی به حمایت مردم در صحنه‌های مختلف دارد و یکی از مهم‌ترین حضور مردم ایران حضور در راهپیمایی 22 بهمن است.

 

وی با اشاره به این که در روز 22 بهمن ملت ایران وحدت و همبستگی خود را به نمایش می گذارد، بیان داشت: ملت ایران نشان می دهد همواره در مسیر پاسداری از ارزش ها ایستاده است.

 

عسگری پور راهپیمایی 22 بهمن را مانوری عظیم بر شمرد و افزود: حضور مردم و مدیران در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را دارد که دشمن در استراتژی های خود نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید نظر کند.

 

بخشدار امام زاده عبدالله(ع) با اشاره به این که راهپیمایی 22 بهمن در شهر امام زاده عبدالله از ساعت ده صبح شروع می شود، گفت: مردم وفادار به انقلاب بخش با عبور از میدان امام ورودی شهر بلوار وصال به طرف مصلی واقع در آستان مبارک امام زاده عبدالله گردهم آمده و از سخنان دکتر محمد مهدی نژاد نوری، معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح بهره خواهند برد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات