۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۲۴۵۵۷۰

بحرین مدعی زخمی شدن 3 نیروی پلیس در درگیری با معترضان شد

خبرگزاری رسا ـ پلیس منامه که از هیچ تلاشی برای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز معارضان این کشور دریغ نکرده است، مدعی مصدومیت سه تن از نیروهایش در درگیری با معترضان شد.
نيروهاي امنيتي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، پلیس منامه پایتخت بحرین، مدعی شد که سه تن از نیروهایش در هنگام تأمین امنیت یکی از خیایان‌های پایتخت بحرین زخمی شدند.

 

خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) شب گذشته در خبری به نقل از مدیر کل پلیس استان «منامه» پایتخت بحرین، مدعی شد: بر اثر یک اقدام تروریستی در یکی از خیابان‌های منطقه المخارقه، سه تن از نیروهای پلیس زخمی شدند که وضعیت جسمانی یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

 

بر اساس این گزارش، پلیس بحرین مدعی پرتاب موتولوف از سوی افراد ناشناس به سمت نیروهایش در خیابان «عیسی الکبیر» شد.

 

پلیس بحرین با بیان اینکه مصدومان به منظور درمان به بیمارستان انتقال داده شدند، افزود: عملیات تعقیب به منظور دستگیری و مجازات مهاجمان آغاز شده است.

 

وزارت کشور بحرین آذر ماه گذشته نیز با صدور بیانیه‌ای در ابتدا مدعی شد که یک نیروی پلیس در حمله تروریستی واقع در روستای دمستان واقع در شمال منامه کشته شد ولی روز بعد اعتراف کرد که قربانی انفجار دمستان، از نظامیان اردنی بود.

 

یک روز بعد از انفجار دمستان، انفجار یک خودروی بمب گذاری شده این بار روستای کرزکان را لرزاند که در جریان آن یک شهروند بحرینی کشته و یک تبعه آسیایی دیگر نیز زخمی شد.

 

مخالفان بحرینی همه این انفجارها را محکوم کرده و خواستار اجرای تحقیقات شفاف جهت معرفی عاملان آن شدند ولی همه تحقیقات به علت عدم همکاری حاکمیت به نتیجه نرسیده‌اند./994/ب102/د

ارسال نظرات