۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۲۴۵۲۱۶
نماینده خبرگان رهبری:

گروهک‌های تکفیری هیچ بویی از اسلام نبرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی اقدام های وحشیانه داعش را جنایت علیه بشر توصیف کرد و گفت: داعش و سایر گروه‌های تکفیری هیچ بویی از اسلام نبرده‌اند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‎‌شرقی در نجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به جنایات اخیر گروهک تروریستی داعش در عراق اظهار داشت: این گروهک و سایر تروریست های تکفیری با نام اسلام فجیع‌ترین جنایات را مرتکب می شوند.

 


وی اقدام های وحشیانه داعش را جنایت علیه بشر توصیف کرد و با بیان این‌که داعش و سایر گروه‌های تکفیری هیچ بویی از اسلام نبرده‌اند، افزود: محافل بین المللی و کشورهای اسلامی باید در ارتباط با جریان های تکفیری حساسیت بیشتری نشان دهند تا بتوان مانع از اقدام های جنایت کارانه آن ها شد.

 


وی در بخش دیگری از سخنان خود دهه فجر انقلاب اسلامی را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام ولایی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی موجب شکوفایی استعدادهای جوانان ایرانی و ارتقای روحیه اعتماد به نفس در کشور شده است که همین امر موجب تکیه بر دانش بومی در بسیاری از بخش ها شده است.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به پرتاب ماهواره فجر به فضا و بازتاب گسترده بین‌المللی خبر موفقیت ایران در علم هوافضا خاطرنشان کرد: این دستاورد بزرگ علمی با فرصت هایی که انقلاب اسلامی برای مردم و جوانان این مرز و بوم بوجود آورده، حاصل شده است.

 


نماینده خبرگان رهبری در ادامه بر حضور پرشور و گسترده آحاد مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و اظهار داشت: رهبری مقتدر، آگاه و عالم در کنار یک ایدئولوژی کارآمد و حضور مردم درصحنه، مهم‌ترین عوامل در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

 


وی با بیان این‌که حضور در صحنه اصلی مهم برای تداوم ارزش های انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود، افزود: امام راحل با توجه به آرمان های اسلامی و مکتب تشیع توانست این انقلاب را به ثمر برساند و هم اکنون رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده راه و روش ایشان با توجه به آرمان های اسلامی و انقلابی هستند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات