۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۴۴۳۰۸
نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق:

انقلاب تنها با تبعیت از رهبری و ولایت تداوم می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی، عدالت، آزادی، برادری و برابری، استقلال، صداقت و توجه به کرامت مردم را از دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این انقلاب تنها با تبعیت از رهبری و ولایت تداوم می‌یابد.
مراسم جشن پيروزي انقلاب اسلامي در كربلا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کشور عراق، عصر روز گذشته در مراسم جشن دهه فجر انقلاب اسلامی که در مدرسه حسینی ایرانیان مقیم کربلا برگزار شد؛ اظهار داشت: انقلاب اسلامی مصداق عینی «جاء الحق و زهق الباطل بود».



وی با بیان این‌که اتحاد، رهبری و ایمان مردم سه عامل اصلی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) از مردم، در مردم و با مردم بود، همین مسأله نیز ایشان را در قلوب ملت ایران جای داده بود.



حجت الاسلام والمسلمین نجفی‌روحانی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل بسیار مهم‎ پیروزی انقلاب اسلامی روحانیت مجاهد و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) بوده است، امروز نیز به برکت مرجعیت مجاهد عراق شاهد شکست گروهک‌های تکفیری هستیم.



نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق در ادامه با اشاره به این‌که امام راحل بسیاری از تفکرات و برداشت‌های غلط از دین را اصلاح کرد، افزود: امروز شاهدیم که به برکت انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و آموزه‌های ولایی این انقلاب در سراسر جهان ترویج یافته است.



وی عدالت، آزادی، برادری و برابری، استقلال، صداقت و توجه به کرامت مردم را از دیگر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این انقلاب تنها با تبعیت از رهبری و ولایت تداوم می‌یابد./840/د102/ف

ارسال نظرات