۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۴۴۲۴۳
نماینده خبرگان رهبری:

حفظ دستاوردهای نظام مقدم بر منافع شخصی و جناحی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی مقدم بر منافع فردی، جناحی و گروهی است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مراغه اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای مطالعه درس انقلاب و شناخت عوامل پیروزی این انقلاب شکوهمند است.


وی با اشاره به این‌که دفاع از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن بر عهده همگان است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی ایران به دنبال تحریف تاریخ انقلاب و استحاله فرهنگی نظام است، هرگونه غفلت در این عرصه موجب امیدواری دشمنان خواهد بود.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که مجاهدت امام راحل و همراهی مردم با مرجعیت موجب سرنگونی نظام شاهنشاهی 2500 ساله شد، گفت: از ابتدای شکل گیری نهضت علیه رژیم سفاک پهلوی، امام خمینی آرمان های اسلامی را مدنظر قرار داده بود و هیچگاه دین را فدای دیگر امور نکرد.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که حفظ و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی مقدم بر منافع فردی، جناحی و گروهی است، تصریح کرد: ایران اسلامی گذشته ای افتخارآمیز داشته و در آن مردم دوشادوش روحانیت مجاهد توانسته اند انقلاب و رویدادهای تاریخی از جمله انقلاب مشروطه و انقلاب اسلامی را در تاریخ رقم بزنند.


وی با اشاره به این‌که تلاش 35 ساله دشمنان در براندازی انقلاب اسلامی ایران همواره با شکست مواجه شده است، افزود: با این حال دشمنان هیچگاه دست از توطئه و فتنه علیه نظام برنداشته‌اند، بنابراین باید آگاهی و بصیرت خود را حفظ کرده و دشمنان را در تحقق اهدافشان ناامید کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، گفت: باید دستاوردهای انقلاب و اهداف مقدس این نهضت جهانی را برای نسل آینده تبیین کنیم و با بصیرت از ارزش های انقلاب دفاع و خدا را بخاطر این همه نعمت شکرگزاری کنیم./935/پ203/ب6

ارسال نظرات