۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۲۴۳۹۹۳
نماینده خبرگان رهبری:

امام و رهبری محور وحدت ملت ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ‌ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب محور وحدت و عامل پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار با جمعی از نیروهای مسلح مستقر در شهرستان مراغه اظهار داشت: ولایت فقیه به عنوان قطب‌نمای حرکت انقلاب اسلامی همواره نقش بسزایی در مقابله با توطئه‌های دشمنان داشته است.

 


وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی عامل تداوم آرمان ها و ارزش‌های امام و شهدا بوده است، مردم برای جبران ایثار و رشادت‌های شهدا و علمای مجاهد باید در راهپیمایی 22 بهمن امسال حماسه دیگری خلق کنند.

 


عضو خبرگان رهبری  با اشاره به تحریم و تهدیدهای اخیر دشمنان نظام اسلامی ادامه داد: تمام ملت سرافراز ایران به وظایف خود برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال آگاه بوده و باید برای دادن جوابی دندان شکن به استکبار و دست نشانده های آنها بار دیگر در این تجمع ملی حضور یابند.

 


وی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سه دهه اخیر را مصدق موفقیت تئوری مردم سالاری دینی دانست و گفت: ایران تمام موفقیت ها و پیروزی های خود را مدیون برکات انقلاب اسلامی، امام راحل و خون شهدا بوده، چراکه زحمات و شجاعت آنان زمینه رشد و شکوفایی را برای تمام جوانان و دانشمندان داخلی فراهم کرده است.

 


امام جمعه مراغه انقلاب اسلامی ایران را نهضتی ریشه دار با تدبیر امام راحل دانست و گفت: برخلاف انقلاب های شکل گرفته عصر معاصر جهان، مردم و مسؤولان این انقلاب با تکیه بر رهبری خود توانسته اند همیشه در جهان پیروز و پایدار باشند و آرمان های خود را به سمت توسعه در جهان هدایت کنند.

 


وی با تأکید بر این‌که امام راحل و رهبر معظم انقلاب محور وحدت و عامل پیروزی انقلاب اسلامی هستند، گفت: آرمان های انقلاب در بین امت اسلامی به ویژه شیعیان جهان به یک نقطه مشترک رسیده و همه برای تحقق آنها جهاد می کنند.

 


سرهنگ اکبر شالچی زاده، فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در سخنانی دهه فجر را نماد اراده استوار ملت در مبارزه با استکبار جهانی دانست و افزود: اسلام، رهبری و ولایت فقیه و مردم به عنوان سه رکن اصلی انقلاب اسلامی محسوب می شوند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات