۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۲۴۳۹۳۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

روحیه ایمان و بصیرت مردمی مانع تحقق اهداف دشمنان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که توفیق و عزت انقلاب به سبب ایمان، اتحاد و بصیرت و حضور آگاهانه و انقلابی در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است، گفت: برای جاودانگی آن نیز باید از آن ها مجدانه پاسداری کرده و در راستای تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی کوشا بود.
حجت الاسلام مهدي تقي زاده، امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دابودشت با بیان این که انقلاب اسلامی سبب افتخار جهان اسلام شده است، گفت:  انقلاب اسلامی قبل از آن که یک تغییر و تحول سیاسی در عرصه نظامات حکومتی برای جابجایی قدرت باشد یک جریان فکری مبتنی بر مبانی و ایدئولوژی اسلامی و برخوردار از سیستم رهبری الهی و معنوی است.

 

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردمی دارای ویژگی های منحصربه فرد از جمله ایمان، روحیه انقلابی و جهادی، ولایت مداری، بصیرت و هوشمندی، روحیه اجتماعی و فرهنگی با تمدنی پرافتخار و عظیم است.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به این که روحیه حمایت از مستضعفان و مبارزه با مستکبران در جمهوی اسلامی وجود دارد، افزود: به دلیل همین ویژگی ها و جوهره و ماهیت بی بدیل است که از ناحیه مستکبران و ظالمان و صاحبان قدرت شیطانی در دنیا همواره مورد تهاجم قرار داشته است.

 

استاد حوزه و دانشگاه، تصریح کرد: به فضل الهی و به رغم محاصره ها و تحریم ها، تهاجمات و توطئه ها، ترورها و تخریب ها تاکنون نتوانسته اند کم ترین خدشه  یا مانعی بر سر راه انقلاب اسلامی که می رود افکار عمومی دنیا را تسخیر منطق انسانی و اسلامی خود کند به وجود آورند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این توفیق و عزت به سبب ایمان ، اتحاد و بصیرت و حضور آگاهانه و انقلابی در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است، گفت: برای جاودانگی آن نیز باید از آن ها مجدانه پاسداری کرده و در راستای تحکیم و ترویج ارزش های والای نظام اسلامی کوشا بود.

 

وی ادامه داد: مردم شریف ایران اسلامی و عموم دوستداران انقلاب در اقصی نقاط عالم در حالی به استقبال دهه فجر 93 و مراسمات جشن سی و ششمین سال انقلاب اسلامی می روند که شرایط ویژه ای در محیط بین الملل و عالم اسلام وجود دارد.

 

حجت الاسلام تقی زده خاطرنشان کرد: از طرفی موج ظالمانه اسلام هراسی و شکستن قبح اهانت به مقدسات ادیان آن هم از طرف کشورهایی که دم از احترام به حقوق ملت ها می زنند و ماهیت و ارزش آزادی را با اهانت به مسلمانان به مسلخ می برند و یا این که شعار دموکراسی و مردم سالاری سر می دهند و جریان های تکفیری و داعشی را برای نهادینه سازی تروریسم در دنیا راه انداخته و حمایت می کنند.

 

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که تبیین دستاوردهای نظام اسلامی باید در دهه فجر صورت گیرد، گفت: با توجه به شرایط زمان بر دلسوزان و دوستداران انقلاب اسلامی به ویژه اندیشمندان و تریبون داران جمعه و جماعات است که در راستای تببین دستاوردهای انقلاب و عوامل پیروزی نظام اسلامی گام بردارند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که باید عوامل پیروزی انقلاب اسلامی برای همگان تبیین شود، بیان داشت: باز تعریفی از فرایند شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف برای مردم تبیین شود.

 

وی با اشاره به این که در این ایام باید مبانی و پشتوانه های فکری انقلاب اسلامی بیان شده و افزایش امید به جامعه صورت گیرد، گفت: تجلیل از مقام شهدا و معرفی چهره های شاخص شهدای قبل، حین و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که جایگاه و نقش رهبری دینی در پیشبرد انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار بوده است، بیان داشت: امروز ایران اسلامی در عزت و اقتدار قرار داشته که باید این مسیر نورانی را با بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه به نحوی شایسته ادامه دهیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات