۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۲۴۳۷۳۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

برخورد جدی دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی خواست عمومی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با تجلیل از اقدام دستگاه قضایی در برخورد جدی با مفسدان اقتصادی گفت: قوه قضائیه به دور از شعار زدگی با مسؤولان متخلف برخورد کند.
امام جمعه فريدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی قدس این شهرستان با اشاره به سالروز ورود امام راحل به کشور، اظهار داشت: استقبال بی‌نظیر مردم در 12 بهمن 57 از امام راحل پشتوانه محکمی برای انقلاب به وجود آورد.

 

استاد حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل تصریح کرد: تنها بعد از ده روز حضور امام خمینی(ره) در کشور پیروزی نهایی حاصل شد و نظام دو هزار و 500 ساله طاغوت از بین رفت.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تجلیل از عملکرد قوه قضائیه در بررسی قاطع با مفاسد اقتصادی، اذعان داشت: توصیه ما به دلسوزان نظام این است که به دور از شعارزدگی با تخلفات اقتصادی در سطوح مختلف مسؤولان و مدیران که متأسفانه در پیکره نظام الهی زیاد هم دیده می شود، رسیدگی کنند.

 

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه این پیام را به مردم اعلام کند که حکومت در برخورد و مجازات این افراد از جدیت و قاطعیت برخوردار است.

 

وی همچنین با اشاره به تحولات عرصه بین‌المللی به انتقام سخت حزب‌الله از رژیم صهیونیسم اشاره کرد و گفت: این اقدام حزب‌الله از لحاظ نظامی بسیار ارزشمند است، این اقدام حزب الله در حالی صورت گرفت که در چند روز قبل آن از طریق روسیه از ایران خواستند تا از گرفتن انتقام منصرف شوند.

 

امام‌جمعه فریدونکنار افزود: سخنان سیدحسن نصرالله آن چنان ترس بر اندام رژیم صیونیستی انداخت که آنها از سرزمین‌های اشغالی به سوی جنوب حرکت کردند و منطقه به حالت نظامی درآمد.

 

حجت الاسلام جلالی با اشاره به انتقام حزب‌الله از رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: این حمله نظامی که با آماده باش قبلی بود، برای استکبار بسیار گران تمام شد و این نشان از اقتدار اسلام و حزب‌الله دارد.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران اذعان داشت: استکبار جهانی باید بداند که هیچ وقت به فکر چنین رفتاری علیه مقاومت، سوریه، ایران و اسلام نباشد که این پاسخ تنها، جوابی کوچک از سوی حزب‌الله بود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات