۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۴۳۵۳۶
نماینده ولی فقیه در کردستان:

شعار اعتدال سرلوحه برنامه های مدیران دولت باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شعار رییس جمهور که با استقبال مردم مواجه شد میانه روی و اعتدال بود و به همین دلیل همه مدیران دولت نیز باید در این مسیر حرکت کرده و این مهم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام سيد محمد حسيني شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، شب گذشته در دیدار جمعی از اصولگرایان این استان، بیان کرد: آیات متعددی از قرآن کریم بیان گر این نکته است که باید زمینه را برای ظهور امام زمان(عج) فراهم کرد و امام حسن عسکری(ع) با وجود شرایط سختی که متوجه ایشان بود، برای آماده شدن زمینه های آمدن منجی عالم بشریت تلاش های زیادی را انجام دادند. 


وی در ادامه افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) مکرر به مسأله ظهور امام زمان(عج) اشاره کرده‌اند به نحوی که حتی در یکی از خطبه‌هایشان چهار بار از این آخرین امام و منجی عالم یاد می‌کنند.


نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: امام راحل اهدافی را در پیروزی این انقلاب تعیین کرده‌اند که تا رسیدن به انقلاب حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت، مبارزه با طاغوت یکی از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی است، مبارزه با طاغوت یعنی مقابله با هر آنچه که در برابر خدا است، برقراری حکومت اسلامی در ایران و گسترش آن در جهان و رساندن پرچم این انقلاب به صاحب اصلی آن نیز از اهداف اصلی امام خمینی(ره) در تشکیل نظام اسلامی است.


وی تصریح کرد: حضور فعال و پرشور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اعلام پشتیبانی از نظام اسلامی است که خوشبختانه مردم کردستان مانند تمام ملت ایران همیشه در صحنه حضور داشته‌اند، حضور مردم کردستان در صحنه‌های ضروری را یک ارزش اضافی نسبت به کل ایران است، دلیل این ادعا تهدیدها و توطئه های 27 شبکه کردی زبان ضدانقلاب در منطقه است، که بحمدلله مردم کردستان هیچ‌گاه به گزافه‌گویی‌های آنان گوش نکرده‌اند.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی بیان کرد: از آنجایی که موفقیت کل دستگاه‌های اجرایی موفقیت نظام اسلامی است از این رو باید به عنوان جریان اصولگرایی مشکلات و موانع را آسیب‌شناسی کرده تا زمینه‌ تحقق اهداف نظام  فراهم شود، توجه به اصل شایسته سالاری و همچنین توانمندی و درایت اصل مهمی در راستای انتصاب افراد به عنوان مدیر است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و نیروهای توانمندی نیز در اختیار دارد که باید همه کمک کنند تا از تمامی ظرفیت های انسانی و طبیعی این استان در راستای خدمت بهتر به مردم بهره برداری شود.


وی ضمن تأکید بر لزوم ایجاد فضایی برای نقد و انتقاد در جامعه افزود: همه ما در جایگاه خود باید زمانی که اصلی فراموش شد و یا ابهامی به وجود آمد انتقاد کنیم حتی اگر این انتقاد نیز از سوی طرف مقابل مورد توجه قرار نگرفت ولی در نهایت ما وجدان راحتی خواهیم داشت که در زمان خود انتقاد را اعلام کرده ایم.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی‌شاهرودی در ادامه با برشمردن شاخصه‌های اصولگرایی، گفت: یک فرد اصولگرا هیچ وقت میدان را خالی نمی‌کند و خود را کنار نمی‌کشد بلکه با تمام توان از ارزش‌های نظام دفاع خواهد کرد، جاهایی که نیاز است باید انتقاد کرد و جاهایی هم که لازم است، پیشنهاد کنیم باید پیشنهاداتی برای پیشبرد اهداف نظام داشته باشیم.


وی تأکید کرد: وقتی که دولتی سکان هدایت کشور را بر عهده می گیرد باید همه به این دولت کمک کنند و هر زمانی که نیاز بود پیشنهادات لازم ارائه شود.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خاستگاه اصلی دکتر روحانی اصولگرایی است، ادامه داد: شعار دکتر روحانی که با استقبال مردم مواجه شد میانه روی و اعتدال بود و به همین دلیل همه مدیران دولت نیز باید در این مسیر حرکت کرده و این مهم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.


در این نشست جمعی از اصولگرایان استان کردستان به ارائه نظر و بیان دیدگاه های خود در حوزه های مختلف پرداختند./967/پ203/ب4

ارسال نظرات