۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۴۰۲۲۱
رییس اداره تبلیغات اسلامی شفت و فومن:

تقریب مذاهب اسلامی رمز نابودی گروه های تکفیری است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شفت و فومن، تقریب مذاهب اسلامی را رمز نابودی داعش و گروه های تکفیری دانست و گفت: گروهک تروریستی داعش سر سپرده جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا است.
داعش

به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیم‌زاده، رییس اداره تبلیغات اسلامی شفت و فومن امروز در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در جمع مردم این شهر با بیان این که هفته وحدت نماد ایستادگی مسلمانان در برابر اهداف پلید دشمنان اسلام است، افزود: امروز دشمنان با توطئه های جدید به میدان آمده و اعتقادات دینی جوانان ما را نشانه رفته و می خواهند با استحاله فرهنگی و جنگ نرم جوانان را نسبت به مسایل دینی بی تفاوت کنند.

 

وی با تاکید بر این که مهم‌ترین پیام هفته وحدت برجسته‌سازی مشترکات اهل تسنن و تشیع است و وحدت بین ملت‌های مسلمان مانند گذشته موجب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود، گفت: اخلاق نیکو از مهم‌ترین ویژگی‌های رسول اکرم(ص) محسوب می‌شود و خداوند در قرآن از پیامبر(ص) به عنوان خلق عظیم، رئوف، رحیم و اسوه حسنه یاد کرده است.

 

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده با اشاره به این که هوشیاری و بیداری اسلامی مسلمانان مانند شیعه و سنی همه فتنه‌ها و مکرهای دشمنان را به خودشان برمی‌گرداند، اضافه کرد: دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه در صدد ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های اسلامی مسلمانان هستند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شفت و فومن تصریح کرد: وحدت شیعه و سنی بر محور پیامبر اسلام(ص) خاستگاه شکل گیری بسیاری از مشترکات بین آنها است و افزون بر این، آنها می توانند از این خاستگاه به تولید و توسعه دامنه مشترکات در مواجهه با مسائل معاصر دست بزنند.

 

حجت اسلام ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: وحدت و تقریب مذاهب اسلامی همیشه جزو اهداف متفکران و اندیشمندان مذهبی بوده و رمز جهانی شدن اسلام است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شفت و فومن با تاکید بر این که صهیونیسم جهانی برای نابود کردن اسلام بسیج شده است، خاطرنشان کرد: گروه های  تکفیری مانند داعش به دنبال اسلام هراسی در دنیا  هستند.

 

استاد حوزه علمیه گیلان با بیان این که امروز نظام سلطه با حمایت از گروه های تروریستی نظیر طالبان، القاعده و داعش به دنبال ایجاد جنگ مذهبی میان اسلامی هستند، تصریح کرد: هوشیاری و وحدت مهم ترین نظام امروز امت اسلامی برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شفت و فومن با اشاره به این که متأسفانه کشورهای عربی با همسویی با غرب در جهت تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی حرکت می کنند، خاطرنشان کرد: اما نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا به عنوان منادی وحدت در جهان همه توان خود را به کار گرفته است.

 

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده تقریب مذاهب اسلامی را رمز نابودی داعش و گروه های تکفیری دانست و گفت: گروهک تروریستی داعش سر سپرده جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات