۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۳۷۴۶۳
نماینده خبرگان رهبری:

رزمایش محمد رسول الله پیام صلح به کشورهای منطقه دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: رزمایش محمد رسول الله ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایش اقتدار نظام در برابر دشمنان انقلاب بوده و پیام صلح به کشورهای منطقه دارد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به عزت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: برگزاری رزمایش های مختلف نظامی در جهت ارتقای آمادگی نیروهای رزمی ضرورت دارد.

 


وی با تأکید بر این‌که رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران نمایش اقتدار نظام در برابر دشمنان انقلاب بوده و پیام صلح به کشورهای منطقه دارد، تصریح کرد: جنجال رسانه‌ای غرب علیه این رزمایش با هدف ایران‌هراسی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس صورت می گیرد، در حالی‌که مهم‎‌ترین پیام رزمایش صلح و دوستی با کشورهای همسایه است.

 


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که این رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش مایه امیدواری دوستداران انقلاب و یأس دشمنان است، تصریح کرد: ارتش قدرتمند جمهوری اسلامی ایران با برگزاری این رزمایش اقتدار خود را برای دفاع از تمامیت ارضی کشور به نمایش می گذارد و دشمنان را از عواقب افکار پلید خود آگاه می کند.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تشریح ابعاد و گستره وسیع این رزمایش چند منظوره در آب‌های آزاد خلیج فارس و دریای عمان گفت: این رزمایش پیام آور صلح و دوستی برای کشورهای منطقه بوده و دلاورمردان ارتش نشان می دهند که پا به پای دیگر نیروهای مسلح، آماده جانفشانی و دفاع از تمامیت ارضی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر دکتر لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به کشورهای سوریه، لبنان و عراق اظهار داشت: رییس مجلس در این سفر حامل پیام های انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی به این کشورهاست.

 


وی لازمه پیروزی نهایی مردم کشورهای مبارز علیه گروهک تروریستی داعش را وحدت و همبستگی مردمی دانست و خاطرنشان کرد: در سایه حضور در صحنه مردم این کشورها و حمایت جمهوری اسلامی از دولت آن ها، گروه های تکفیری در این کشورها شکست خورده هستند که این موفقیت‎‌ها در روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت./935/پ202/ب4

ارسال نظرات