۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۲۳۴۲۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

تخریب بنیان خانواده مهم ترین هدف شبکه های ماهواره ای است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که امروز نظام سلطه با استفاده از ابزارهای نوین نظیر اینترنت و ماهواره به جنگ با ما آمده است، گفت: متأسفانه امروز این دو ابزار دشمن مهم ترین عامل بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی جامعه است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا عصر امروز در نخستین مجمع شورای علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در ساری با بیان این جوانی فرصتی برای تهذیب نفس و نزدیکی به خداوند متعال است، گفت: نباید این فرصت ارزشمند به راحتی از دست برود بلکه باید در جهت کسب علم و تقوا استفاده شود.

 

وی با بیان این که عمر انسان باید در مسیر تعالی و سعادت حقیقی مصروف شود، افزود: باید با الگو گیری از بزرگان دینی عمر خود را در جهت کسب معارف دینی صرف کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا از عمر به عنوان بزرگترین سرمایه انسان یاد کرد وبا بیان این که این تنها سرمایه ای است که هیچ بازگشتی برای آن وجود ندارد، خاطرنشان کرد: انسان‌ها از همه لحظات عمر خود باید به بهترین نحو استفاده کند.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که جوانی بهترین فرصت برای انتخاب مسیر صحیح زندگی کردن است، بیان داشت: نسل جوان باید در انتخاب این مسیر مهم سبک زندگی اهل بیت(ع) و فقهای دینی را الگوی خود قرار دهند.

 

وی در ادامه سخنان خود به حضور گسترده نسل جوان در نیروی بسیج اشاره کرد و با بیان این که این حضور موجب بالندگی و انسجام بخشی در این نیروی مردمی شده است، تصریح کرد: حضور همین جوانان انقلابی موجب عزت و اقتدار نیروی بسیج در عرصه های مختلف شده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که امروز نسل جوان ما مدافعان حقیقی تفکر بسیج در جامعه هستند، گفت: تفکر بسیج مانع نفوذ افکار انحرافی در جامعه اسلامی می شود.

 

حجت الاسلام غلامی با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نیز با الگو قرار دادن تفکر بسیجی از تمامیت ارزی کشورمان دفاع کردند، تصریح کرد: این تفکر دینی مهم ترین عامل پیشرفت کشورمان در 35 سال اخیر بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که امروز تفکر و گفتمان بسیج علاوه بر منطقه در جهان نیز در حال رشد و گسترش است، خاطرنشان کرد: پیروزی مردم سوریه و عراق در برابر دشمنان اسلام گوشه ای از رشد این تفکر ارزشمند در این کشورها است.

 

وی با تأکید بر این که بسیجیان باید مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشند، بیان کرد: شهدای دانش‌آموز الگویی برای جوانان و نوجوانان ما در عصر حاضر و آینده هستند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که امروز نظام سلطه با استفاده از ابزارهای نوین نظیر اینترنت و ماهواره به جنگ با ما آمده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز این دو ابزار دشمن مهم ترین عامل بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی جامعه است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که شبکه های ماهواره ای با هدف سست کردن بنیان خانواده های ایرانی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است، بیان داشت: جامعه امروز نیازمند آگاهی نسبت به خطرات جبران ناپذیر ماهواره است.

 

وی با بیان این که متأسفانه سبک زندگی غربی در جامعه ایرانی در حال رشد کردن است، افزود: گسترش این نوع شیوه زندگی در خانواده ها اثرات سوء در تعالی و رشد فرزندان خانواده خواهد داشت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات