۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۳۱۴۲۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

ترویج الگوهای متعارض با فرهنگ دینی هدف شبکه های ماهواره ای است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، بصیرت و هوشیاری بالا در شناخت حرکت های دشمن را مهم دانست و گفت: 48 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه سبک زندگی دینی و قرآنی فعالیت می‌کنند و سعی در نشان دادن الگوهایی متعارض با فرهنگ دینی و نشر آن در جامعه هستند.
حجت الاسلام ذاکري، استاد حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع بسیجیان این شهرستان به خطرات و هجمه های همه جانبه دشمنان و توطئه های پیچیده آنان برای به شکست کشاندن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن‌شناسی از اصول مهم دست‌یابی به اهداف است و به همین دلیل باید متولیان حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برنامه های دشمن را به دقت مورد رصد قرار دهند.

 

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون و ناتوی فرهنگی دشمنان و نامگذاری امسال به نام سال فرهنگ شناخت ترفند‌ها و عملیات روانی دشمن، توجه به عرصه مجازی و هنر از ملاک‌های دشمن‌شناسی است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه به بیان خطرات شبکه های ماهواره ای برای تغییر ذائقه های فکری افراد جامعه پرداخت و تصریح کرد: برخی از شبکه های به اصطلاح مذهبی و دینی در حقیقت اشاعه دهنده سبک اسلام آمریکایی و تفرقه افکنانه در جهان اسلام هستند.

 

وی ادامه داد: برخی از شبکه های ماهواره ای به ظاهر اسلامی و مذهبی در لندن مستقر هستند و هزینه های آنان از سوی سرویس های جاسوسی انگلیس برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام تأمین می شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران به فتواهای رهبر معظم انقلاب و برخی از مراجع در خصوص عدم اهانت به مقدسات دیگر مذاهب و همسران و صحابه پیامبر(ص) تصریح کرد: توهین به زنان پیامبر گرامی اسلام و یا شخصیت‌های اسلامی با هدف تفرقه افکنی انجام می‌شود و به همین دلیل باید با این دسته از افراد مقابله شود.

 

حجت الاسلام ذاکری بصیرت و هوشیاری بالا را در  شناخت حرکت های دشمن مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: 48 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان علیه سبک زندگی دینی و قرآنی فعالیت می‌کنند و سعی در نشان دادن الگوهایی متعارض با فرهنگ دینی و نشر آن در جامعه هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران دیگر توطئه دشمنان را توطئه های سیاسی و محاصره اقتصادی بیان کرد و گفت: ایستادگی تیم مذاکره کننده در مقابل زیاده خواهی کشورهای غربی به خصوص آمریکا در مذاکرات اخیر هسته ای ستودنی است.

 

وی  به اظهارات یکی از مشاوران رییس جمهور درباره توانمندی کشور اشاره کرد و گفت: دولت محترم در مذاکرات هسته ای و حل مشکلات مختلف در حال فعالیت است اما برخی از اظهار نظرها و افراد حاشیه ساز باعث به حاشیه رفتن دولت می‌شود.

 

حجت الاسلام ذاکری ادامه داد: توصیه ما به دولت آن است که به داشته‌های خودمان تکیه کنیم و موضوع اقتصاد مقاومتی، فرهنگ بومی و دستاوردهای جوانان دانشمند مورد عنایت بیشتر قرار گیرند. /1313/پ202/ب1

ارسال نظرات