۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۳۰۱۹۶
با راه‎اندازی کمپینی صورت گرفت؛

مبارزه مدافعان ارزش‎های اسلامی با غربگرایی در اندونزی

خبرگزاری رسا ـ بیش از 3 هزار شرکت‎ و فروشنده فعال در زمینه تولید و عرضه پوشاک اسلامی در اندونزی به منظور مقابله با پروژه غربگرایی اقدام به راه‎اندازی کمپینی برای عرضه محصولات خود و حفظ ارزش‎های اسلامی در این کشور آسیای جنوب شرقی نموده‎اند.
بانوان مسلمان و محجبه در اندونزي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، بیش از 3 هزار شرکت‎ و فروشنده فعال در زمینه تولید و عرضه پوشاک اسلامی در اندونزی به منظور مقابله با پروژه غربگرایی اقدام به راه‎اندازی کمپینی برای عرضه محصولات خود و حفظ ارزش‎های اسلامی در این کشور آسیای جنوب شرقی نموده‎اند.
 
ریستی رحمدی، یکی از مدافعان کمپین حمایت از ارزش‎های اسلامی در برابر غربگرایی در اندونزی در این ارتباط می گوید: من فکر می کنم که اندونزی بیش از حد غربزده شده است.
 
وی افزود: جوانان اندونزیایی بیشتر وقت خود را صرف بیرون رفتن با دوستان خود کرده و فراموش می کنند که نماز بخوانند.
 
این بانوی 37 ساله اندونزیایی معتقد است که تنها راه برای نجات جوانان اندونزیایی از غربگرایی مبارزه با مصرف‎گرایی غربی است.
 
این در حالی است که کارشناسان اعتقاد دارند که بسیاری از مردم اندونزی در حال حاضر خواستار ارائه خدمات اسلامی بیشتر بوده و درخواست برای لباس و پوشش اسلامی در طول چند سال گذشته در این کشور افزایش چشمگیری داشته است.
 
گفتنی است، اندونزی پرجمعیت ترین کشور اسلامی در دنیا محسوب شده و حدود 85 درصد از جمعیت 237 میلیون نفری آن را مسلمانان تشکیل می دهند./990/ب903/ک
ارسال نظرات