۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۲۸۳۲۳
نماینده مردم بابل در مجلس:

حرکت در مسیر نهضت حسینی راز ماندگاری انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی آن علیرغم توطئه های بزرگ دشمنان را درس های عاشورا دانست و گفت: انقلاب اسلامی با عمری بیش از 35 سال همچنان از عاشورا و نهضت حسینی در دوران حیات خود بهره می برد.
نماينده مردم بابل در مجلس

 حسین نیاز آذری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با اشاره به قیام کربلا  و برپایی مجالس عزاداری در سراسر کشور گفت: در تاریخ هیچ واقعه ای سوزناک و دردناک تر از واقعه عاشورا نبود و به عنوان بزرگترین ایستادگی جبهه حق علیه باطل مطرح شده است.

 

وی با بیان این که با آغاز محرم خون های عاشقان امام حسین(ع) به جوش و خروش در می آید، خاطرنشان کرد: فریاد حق طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم و همدری با مظلومان جهان در ایام ماه محرکم نه تنها در امتهای اسلامی بلکه در سراسر جهان فراگیر می شود.

 

این مسؤول با بیان این که ماه محرم تنها مراسم جهانی است که بدون دعوت نامه و تشریفات رسمی برگزار می شود، تصریح کرد: دعوت نامه حضور در مجالس عزای حسینی  با امضای سید الشهدا بر قلوب عاشقان و شیفتگان آن امام بزرگ اعلام می شود و این رمز پیوستگی و دلدادگی امت با سید الشهدا است.

 

وی سر و راز نهفته در ماجرای کربلا را موضوع قرار گرفتن جبهه حق در برابر عنوان کرد و گفت: بزرگترین دستاورد قیام عاشورای حسینی بیداری در برابر توطئه دشمنان و مقابله با ظلم و ستم است.

 

نیازآذری انقلاب اسلامی را نشأت گرفته از قیام کربلا بیان کرد و افزود: انقلاب ما از محرم آغاز شد و ریشه های و پایه های این انقلاب ریشه در نهضت حسینی دارد.

 

وی علت ماندگاری انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی آن را علیرغم توطئه های بزرگ دشمنان درس های عاشورا بیان و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با عمری بیش از 35 سال همچنان از عاشورا و نهضت حسینی در دوران حیات خود بهره می برد.

 

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با مقایسه نهضت انقلاب اسلامی و انقلاب های رخ داده در جهان گفت: تفاوت انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر که  بعد از مدتی به شکست کشیده شدند نداشتن عمود نظام یعنی ولایت فقیه است.

 

وی تأسی و تبعیت از ولایت فقیه را برای همه به خصوص مسؤولان لازم اعلام کرد و افزود: اگر امروز در دنیا سربلند هستیم به برکت وجود ولایت فقیه است و باید هر روز که می گذرد این حلقه اتصال را قوی تر کنیم.

 

نیازآذری جدایی از ولایت فقیه و طی کردن خط مشی غیر همسو با ولایت را منجر به نابودی عنوان کرد و گفت: هر کس و در هر عنوان که خط و راهی غیر از راه تدبیر شده از سوی ولایت فقیه را بپیماید از نظر ملت  مطرود خواهد شد و راه او راه فنا و شکست است./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات