۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۲۷۲۰۳
نوبخت:

جهت گیری دولت خدمتگذاری بی‌منت به مردم است

خبرگزری رسا ـ معاون برنامه‌ریزی رییس جمهور سیاست و جهت گیری دولت یازدهم را خدمتگذاری صادقانه و بی منت به مردم دانست.
نوبخت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در پایان سفر به استان آذربایجان شرقی و حضور در شهرستان بناب درگفت‌وگوی خبری در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: اهداف از سفر دولتمردان به استان ها و شهرهای مختلف آشنایی با ظرفیت‌ها و نیازهای مناطق مختلف کشور است.


وی ادامه داد: در آستانه تهیه و تنظیم بودجه سال 94 که باید تا 15 آذرماه تقدیم مجلس شورای اسلامی شود به عنوان معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ماموریت دارم که از نزدیک مسائل و مشکلات مناطق مختلف را بررسی و جمع بندی کنم.


سخنگوی دولت با تأکید بر این‌که دولت یازدهم از بدو شروع فعالیت دغدغه‌ای جز خدمت به مردم و رفع مشلات اقتصادی نداشته است، تصریح کرد: سیاست و جهت‌گیری دولت یازدهم خدمتگذاری صادقانه و بی منت به مردم است، اعتقاد داریم مردم باید ادارات و نهادهای دولتی را مأمن و پناهگاه خود بدانند.


بنابر این گزارش، سخنگوی دولت یازدهم همچنین شب گذشته در اجتماع اقشار مختلف مردم در مصلای این شهر  از وجود دو میلیون و 257 هزار نفر جوان بیکار در کشور خبر داد و گفت: با سرمایه گذاری های انجام شده توسط بخش دولتی و خصوصی در شش ماهه نخست امسال برای 400 هزار نفر اشتغال‌زایی شده است.


وی با بیان این‌که شمار بیکاران کشور در فصل بهار دو میلیون و 530 هزار نفر بود که این میزان در فصل تابستان به دو میلیون و 257 هزار نفر کاهش یافت، افزود: دولت تدبیر و امید با دو مشکل بزرگ تورم همراه با رکود و رشد منفی 6.8 درصدی همراه بوده که تلاش های دولت به سمت کاهش تورم، مثبت شدن رشد اقتصادی و افزایش اشتغال‌زایی سوق یافت.


سخنگوی دولت با تأکید بر این‌که منظور ار مهار تورم این نیست که اکنون هیچ مشکل اقتصادی وجود ندارد، گفت: خود را وابسته به مردم می دانیم از این رو با جهاد شبانه روزی اعضای دولت که همگی مجرب و متعهد هستند، تلاش  دارند رفاه ، امنیت و آسایش ملت عزیز ایران را فراهم کنند./935/پ202/ج

ارسال نظرات