۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۲۲۷۱۰۵

معاون رییس جمهور از حوزه علمیه بناب بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در سفر به استان آذربایجان‌شرقی از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب بازدید کرد.
نوبخت معاون رييس جمهور و سخنگوي دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، محمدباقر نوبخت، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور امروز رییس جمهور با همراه اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان بناب از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) این شهر بازدید به عمل آورد.


نوبخت و جبارزاده عصر امروز با استقبال فرج الهی، فرماندار بناب و حجت الاسلام باقری بنابی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی وارد این شهرستان شدند و با قرائت فاتحه در مزار شهدای این شهر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.


بنابر این گزارش، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور در جریان سفر خود به شهرستان بناب، از حوزه علمیه بناب بازدید کرد و با حجج الاسلام والمسلمین مصطفی و عبدالمجید باقری بنابی، امام جمعه و مدیر حوزه علمیه بناب دیدار و گفت‌وگو کرد، همچنین حجت الاسلام محدرضا باقری بنابی نماینده مردم این شهر به تشریح سبقه فرهنگی و دینی بناب پرداخت.


همچنین جلسه شورای اداری شهرستان بناب با حضور معاون رییس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی، معاون برنامه ریزی استانداری، نماینده بناب در مجلس، فرماندار بناب و رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رییس شبکه بهداشت و درمان استان برگزار شد.


بر اساس این گزارش، نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور عصر امروز در مصلای بناب با مردم این شهرستان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد، سخنگوی دولت، سه هفته پیش نیز سفری یک روزه به استان آذربایجان شرقی داشته است.


گفتنی است، شهرستان140 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و 364 شهید گرانقدر و 830 جانباز و آزاده سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات