۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۲۶۴۳۱
مسؤول بسیج طلاب پاکدشت:

شناخت امام عصر(عج)، مهمترین نیاز سرباز امروز است

خبرگزاری رساـ مسؤول بسیج طلاب پاکدشت، شناخت امام عصر(عج) را مهمترین نیاز معنوی نسل جوان به ویژه سربازان دانست و خواستار تقویت این شناخت از سوی عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح شد.
حجت الاسلام مهدي جغتايي حجت الاسلام مهدي جغتايي

حجت الاسلام مهدی جغتایی، مسؤول بسیج طلاب سپاه پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نقش رسانه ها در زمینه بصیرت‌افزایی جوانان و سربازان گفت: رسانه ها می‌توانند به خوبی خطرات دشمنان قسم خورده شرق و غرب را تبیین کنند.
 
وی که خود در حال گذراندن خدمت مقدس سربازی هست، فرصت 2ساله خدمت سربازی را بهترین زمان برای تربیت جسم و روان جوانان دانست و خاطرنشان کرد: باید تمام توان را به سمت شخصیت دادن به سرباز برد و از هرگونه نگاه تخریب کننده به سرباز به شدت نهی شود.
 
حجت الاسلام جغتایی استفاده از تجربیات روحانیان ایثارگر در پادگان‌ها را ضروری دانست و تأکید کرد: حضور این رزمندگان در پادگان ها و بیان خاطرات ایثارگری از زبان خودشان می تواند موجب تقویت روحیه جوانان شود، تا سربازان با استفاده از این تجربیات به پیشبرد اهداف نظام کمک کنند.
 
مسؤول بسیج طلاب پاکدشت آموزش احکام و شناخت امام عصر(عج) را مهمترین نیاز معنوی سربازان زمان فعلی دانست و خواستار تقویت آن از سمت مسؤولان مربوطه شد.
 
وی با یادآوری ضرب المثل "کار را باید به کاردان سپرد"، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه می تواند نقش مؤثری در تأمین نیاز های معنوی سربازان داشته باشد و بهتر است در تدوین مطالب آموزشی برای جوانان، کار را به کاردانش بسپارند.
 
وی اخلاق مبلغ، طرز بیان، خوش رویی را لازمه‌ی تبلیغ میان سربازان بیان کرد و گفت: آیات و روایات باید به صورت شیوا در بین جوانان بیان شود.
 
این مبلغ جوان در پایان تأکید کرد: آشنایی مبلغان پادگان‌ها با قوانین نظامی لازم است، چرا که ارشاد زمان مشخصی دارد، اگر برای سربازی که در حال نگهبانی، مأموریت و یا استراحت پس از نگهبانی است، ارشاد اثر ندارد./804/ت302/ب3

ارسال نظرات