۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۲۶۱۳۰
امام جمعه شهرستان قرچک:

حرکت های ضد انسانی استکبار جهانی به دلیل هراس از ترویج اسلام است

خبرگزاری رساـ‌ امام جمعه شهرستان قرچک، دلیل حرکت های ضد انسانی، حذف آزادی بیان و اندیشه و ایجاد فضای خفقان در دنیا توسط استکبار را، اضطراب آنان از ترویج و توسعه فرهنگ انسان ساز و رهایی بخش اسلام دانست.
حجت الاسلامحجت الله اسماعيلي امام جمعه قرچك حجت الاسلامحجت الله اسماعيلي امام جمعه قرچك

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های نماز جمعه این هفته، دشمن شناسی، توجیهات غلط سیاسی اقتصادی، بار مسؤولیت را به دوش یکدیگر انداختن، بی‌توجهی به مشکلات گرانی و بیکاری، احساس یأس و خستگی و ایجاد اختلاف را به ضرر مصالح کشور و پیشرفت و عزت ملی دانست و گفت: اگر آرامش و اتحاد داخلی حفظ شود تحریم ها و تهدیدها به ضرر دشمن تمام خواهد شد.

 

وی افزود: تحریم یک جانبه دشمنان نشانه عصبانیت و شکست آن ها است، حرکت های ضد انسانی و حذف آزادی بیان اندیشه و ایجاد فضای خفقان در دنیا به خاطر اضطراب آنان از ترویج و توسعه فرهنگ انسان ساز و رهایی بخش اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

 نماینده ولی فقیه در شهرستان قرچک اظهار کرد: امروز پرچم باطل در دست صهیونیست ها و پرچم حق در دست شیعیان است.

 

 وی با بیان مقام و منزلت اهل بیت(ع) ادامه داد: مشکل امروز مسلمانان، غفلت از باطن قرآن و اهل بیت(ع) است.

 

جامعه سالم،محصول خانواده سالم است

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به روز خانواده و تکریم بازنشستگان و با ضروری دانستن درک جایگاه خانواده، افزود: جامعه سالم محصول خانواده سالم است، مرد شریف از شرافت خانوادگی برخوردار و زن عفیفه از عفت خانوادگی بهره‌مند است.

 

امام جمعه قرچک، خواستار تنظیم اخلاق و رفتار خانوادگی بر محور دستورات قرآن و عترت شد و گفت: نماز را از سجاده و مسجد به بازار ببریم؛ یعنی در بازار به آن‌ها عمل کنیم؛. محبت اهل بیت و گریه و عزاداری ها را در قالب رفتار و کردار عملی کنیم و آن‌ها را از تکایا و مساجد به خانه ها ببریم.

 

وی در ادامه با گرامیداشت هفته پیوند اولیاء و مربیان، این پیوند را بسیار مهم خواند و تأکید کرد: نباید در این برهه از زمان نسبت به این پیوند بی تفاوت باشیم و این پیوند بزرگترین عامل توفیق هم در بعد علمی و آموزشی و هم در بعد تربیتی و پرورشی در آموزش و پرورش کشور است.

 

ریاست شورای فرهنگ عمومی با بیان ورود به هفته تربیت بدنی گفت: برکات ظاهری ورزش سلامتی جسمی است و برکات باطنی آن غرور شکنی است.  

 

وی در پایان اذعان کرد: اگر حرفهایمان شعاری باشد، اگر دعایمان برای نان باشد و اگر اعمالمان مخلصانه نباشد، آنوقت در امتحانات الهی براحتی شکست خورده و در دنیای آلوده و فضای مسموم و جو ناسالم دنیا نمی توانیم زندگی کنیم./804/پ202/ب5

ارسال نظرات