۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۲۰۴۸۱
نماینده خبرگان رهبری:

جایگاه ولایت فقیه رفیع و تزلزل‌ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: پیوند امام و امت در ایران اسلامی همواره خاری بر چشم دشمنان نظام بوده است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه ضمن آرزوی سلامتی کامل رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: عمل جراحی موفقیت آمیز معظم له قلب دوستداران و علاقه مندان را در جهان شادمان کرد.


وی با بیان این‌که مردم سراسر ایران اسلامی عالی ترین مراتب عشق و ارادت خود به رهبری را به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: برگزاری محافل مختلف دعا و شکرگزاری برای سلامتی حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور نشان از اوج عشق و محبت ملت به امام خود بوده است.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی  پس از ارتحال امام راحل شایسته‌ترین فرد و خلف صالح برای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نعمتی بزرگ و الهی برای حفظ و نشر آرمان های امام و شهدا محسوب می شوند، گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای در دوران رهبری بیشترین ایثارگری را برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی انجام داده اند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که پیوند امام و امت در ایران اسلامی همواره خاری بر چشم دشمنان نظام بوده است، افزود: جایگاه ولایت فقیه و رهبری در کشور رفیع، فوق العاده خطیر و حساس است و همگان باید همیشه و در همه حال گوش به فرمان رهبری باشند.


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبری در این دیدار ارزشمند بار دیگر بر وحدت و همگرایی امت اسلامی برای غلبه بر دشمنان اسلام و مسلمانان تأکید داشتند.


وی با اشاره به آغاز اعزام زائران حج تمتع استان آذربایجان‌شرقی از هفته جاری که از فرودگاه شهید مدنی تبریز صورت خواهد گرفت، گفت: این کنگره عظیم معنوی فرصت ارزشمندی است تا زایران خانه خدا با عمل به دستورات الهی، معنویت را در خود تقویت کنند./935/پ202/ب

ارسال نظرات