۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۱۸۳۴۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

پویایی خانواده ها در گرو بهره مندی از سیره اهل بیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که در شرایط کنونی جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر تشنه ناب سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) و قران کریم است، گفت: باید مبنای زندگی خود را بر پایه اسلام، اهل بیت (ع) و قرآن عزیز برنامه ریزی کرد که اثرات و ثمرات والایی برای انسان دارد.
مديرکل تبليغات مازندران

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع جمعی از فعالان زن فرهنگی استان در بابل با تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، گفت: ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) برای دختران جامعه اسلامی امری ضروری است که باید به آن توجه شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، تصریح کرد: هنوز ابعاد مختلف شخصیت حضرت معصومه(س) ناشناخته بوده و تبیین ابعاد مختلف شخصیت این بانوی اسلام یک امر ضروری است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که در شرایط کنونی جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر تشنه ناب سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) و قران کریم است، خاطرنشان کرد: باید مبنای زندگی خود را بر پایه اسلام، اهل بیت (ع) و  قرآن عزیز برنامه ریزی کرد که اثرات و ثمرات والایی برای انسان دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید برهرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن های دهه کرامت، افزود: امیدواریم برگزاری این جشن ها و عرض ارادت ها برای بیمه شدن زندگی مان در دنیا و آخرت کارساز باشد. 

 

وی با اشاره به بعضی منابع اسلامی و شیعی در خصوص ویژگی های شخصیتی حضرت معصومه (س)، گفت:  چهار امام معصوم(ع)، مراجع تقلید و بزرگان اهل دین نسبت به زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) تاکید فروان داشتند و این نشانه جایگاه و منزلت والای ایشان در دنیای اسلام است.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران،خاطر نشان کرد: سبک زندگی حضرت معصومه(س) باید الگوی علمی و عملی دختران جامعه اسلامی در تقویت مکتب تشیع قرار گیرد و آنان این بانوی بزرگوار را به عنوان الگوی خود قرار دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: توجه جدی به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یک امر اجتناب ناپذیر است که باید در راستای تحقق آن اهتمام ارزنده و شایسته ای وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که باید از همه ظرفیت های موجود در کشور در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بهره گرفت، افزود: بدحجابی در کشور با مبانی دینی و اسلامی ما در تضاد است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، ادامه داد: دین مبین اسلام حجاب را مایه تشخص و آزادی زن مسلمان می داند و دشمنان نظام همه تلاش خود را برای تضعیف این مقوله در جامعه اسلامی به کار بسته اند.

وی، حجاب و عفت را زمینه حفظ آرامش روحی و روانی مسلمانان دانست و افزود: حجاب موضوعی ریشه‌ای است که بی توجهی به آن از سوی جوانان قابل قبول نیست و برای جلوگیری از این امر باید الگوهای مناسبی را برای جوانان معرفی کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات