۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۱۷۰۲۵
نقوی حسینی در موافقت با استیضاح وزیر علوم:

با ادامه این روند دانشگاه ها آبستن فتنه جدیدی می شوند/ به تکلیف عمل می کنیم و از تهدیدها نمی هراسیم

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه این قدر در بوق روابط تیره دولت و مجلس کوبیده نشود ،گفت: شاید بتوان ادعا کرد که یکی از همراه‌ترین مجالس با دولت‌ها مجلس نهم و دولت یازدهم است.
سيد حسين نقوي حسيني سخنگوي کميسيون امنيت ملي

 

به گزارش خبرگزاری رسا سید حسین نقوی حسینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 29 مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان موافق استیضاح گفت: همکاران محترم ما نسبت به هم یک شناختی داریم و طی کار در این دوره از مجلس همدیگر را شناخته‌ایم و مواضع همدیگر را نیز می‌دانیم و گرایشات و جریانات یکدیگر را هم خوب می‌دانیم و شما هم از بنده حتماً شناخت دقیقی دارید.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه روابط دولت و مجلس روابط بسیار خوبی است، گفت: شاید بتوان ادعا کرد که یکی از همراه‌ترین مجالس با دولت‌ها مجلس نهم و دولت یازدهم است.

وی افزود: روز یکشنبه وزیر اقتصاد لایحه‌ای را به مجلس ارائه کرد که بدون مخالف و با اکثریت آرا به تصویب رسید. همچنین هفته گذشته معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور لایحه‌ای را ارائه کرد که آن هم با اکثریت آرای نمایندگان به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این قدر در بوق روابط تیره دولت و مجلس کوبیده نشود، گفت: این همه تهدید و تهمت و توهین به استیضاح‌کنندگان برای چیست؟ با چه هدفی است؟ ما چه می‌خواهیم؟ استیضاح‌کنندگان چه می‌گویند؟ چرا این همه توهین و تهمت و زیر سوال بردن مجلس؟ مگر چه اتفاقی افتاده است؟ مگر استیضاح یک وظیفه قانونی مجلس نیست؟ مگر ملت به نمایندگان رأی نداده‌اند که تکلیفشان را عمل کنند؟ آقای فرجی دانا، چه کسی از شما رانت خواست؟ چه کسی از شما دانشگاه خواست؟ چه کسی از شما رشته خواست؟ چرا این مسائل مطرح می‌شود؟ این همه تهاجم برای چیست؟ مگر پشت پرده چه می‌گذرد؟

نقوی حسینی با بیان اینکه بنده هیچ مطالبه‌ای از وزیر علوم نداشته و یک‌بار هم با او ملاقات نکرده‌ام و در هیچ دانشگاه مربوط به جنابعالی هم حضور ندارم، گفت: چرا باید این همه توهین و تهمت زده شود؟

وی خطاب به نمایندگان با تاکید بر اینکه همه ما اصولگرا هستیم و اصولی داریم که باید از آن دفاع کنیم، گفت: اینکه انتخابات چه می‌شود و ما نماینده می‌شویم یا خیر؟، وزیر بعدی چه می‌شود؟ و ما را تهدید کنند که اگر این وزیر برود، بدتر از این می‌کنیم و ادامه می‌دهیم! چنین می‌کنیم، مهم نیست، ما مکلف به تکلیفیم و مکلف به نتیجه نیستیم.


نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس نهم با بیان اینکه امروز خطری در دانشگاه‌ها وجود دارد، گفت:‌ دانشگاه‌ها دارند آبستن فتنه جدیدی می‌شوند، از این‌رو باید به تکلیف خود عمل کنیم و به عواقب نگاه نکنیم، چرا که برخی مراجعه می‌کنند و می‌گویند دولت با شما بد می‌شود و پروژه‌های شما را متوقف می‌کند و نامه‌هایتان را جواب نمی‌دهد و از این به بعد چنین می‌شوید و چنان! اگر بشویم و همه این بلاها سر ما بیاید، از اصولمان،‌ انقلاب،‌ اسلام، خون شهدا و حجابی که همسر وزیر علوم دارد، دفاع می‌کنیم./
 

ارسال نظرات