۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۱۶۶۵۵
نماینده خبرگان رهبری:

اقتدار انقلاب اسلامی مرهون صبر و ایستادگی آزادگان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌‌که آزادگان و جانبازان از آسایش وجود خود گذشتند تا نظام اسلامی و جامعه در آسایش و امنیت باشد، گفت: اقتدار انقلاب اسلامی مرهون صبر و ایستادگی آزادگان است.
پورمحمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان مراغه با تأکید بر این‌که عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مرهون صبر و ایستادگی آزادگان سرافراز است، اظهار داشت: آزادگان حق بزرگی بر ملت ایران دارند.

 


وی با بیان این‌که ملت ایران مدیون شهدا، آزادگان و تمام ایثارگران است، خاطرنشان کرد: اگر صبر، استقامت و پایداری آزادگان سرافراز در راه ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی نبود، نظام ولایی ایران عزت، اقتدار و امنیت مثال زدنی امروز را نداشت و دشمنان بر ملت ایران غالب شده بودند.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که ایثارگران و آزادگان مظهر فداکاری هستند، افزود: باید قدرشناس این بزرگان تاریخ انقلاب اسلامی باشیم، در شرایطی که رژیم بعث عراق بدترین شرایط را برای اسرای ایرانی در نظر گرفته بود، آزادگان با صبر و استقامت دشمنان را خوار و ذلیل کردند.

 


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که آزادگان و جانبازان از آسایش وجود خود گذشتند تا نظام اسلامی و جامعه در آسایش و امنیت باشند، تصریح کرد: ایثارگری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس این توان را ایجاد کرده که امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی قوی ترین مواضع را نسبت به قدرت های بزرگ داشته باشند.

 


وی با بیان این‌که رسیدگی به وضعیت معیشتی ایثارگران و آزادگان کمتر کاری است که باید نظام اسلامی بر آن توجه داشته باشد، افزود: باید دانست که آزادگان با همه وجودشان در برابر سختی ها و مشکلات دوران اسارت ایستادگی کرده و اجازه ندادند ایران اسلامی ذره ای از مواضع خود عقب نشینی کند.

 


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آزادگان در سال های اسارت به بهترین شکل ممکن از حقیقت انقلاب اسلامی ایران حراست کرده و نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدا و امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی ایران هستند.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان خواستار گردآوری و تدوین تاریخ شفاهی اسرای جنگ تحمیلی شد و گفت: هر چند اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است، اما هنوز بسیاری از اسرا خاطراتی از آن دوران دارند که در جایی ثبت نشده است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات