۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۱۴۸۳۵
نماینده خبرگان رهبری:

رژیم صهیونیستی عامل ظهور گروهک های تروریستی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی تحریم کالاهای اسرائیلی و در نتیجه انزوای رژیم صهیونبستی را مهم ترین وظیفه ملت های مسلمان و سران کشورهای اسلامی دانست.
حجت الاسلام والمسلمين محمدتقي پورمحمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز عید فطر اظهار داشت: عید فطر، عید عبادت و بندگی مسلمانان در برابر خداوند یکتا و به تعبیر بزرگان دین؛ یوم الجوایز است.


وی با بیان این‌که عید فطر برای روزه داران و مسلمانانی است که توفیق یک ماه روزه داری و عبادت داشتند، خاطرنشان کرد: در این روز مبارک خداوند به روزه‌داران و مؤمنان پاداش یک ماه بندگی را عطا می کند و الطاف الهی شامل حال مسلمانان و روزه دارانی است که در ماه پرفضیلت رمضان به عبادت خالصانه خداوند پرداختند.


امام جمعه مراغه صله ارحام و دیدار با والدین، بزرگان و اقوام را از سنت های حسنه در عید فطر عنوان کرد و گفت: در روز عید فطر باید روزی را به یاد آوریم که همگان در برابر خداوند یکتا و در روز قیامت در محضر ایشان حاضر خواهیم شد، سعی کنیم همواره و در همه حال عطر خوش ماه پرفضیلت رمضان را استشمام و در حال و هوای آن زندگی کنیم.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی امت اسلامی لازمه مقابله با این جنایات تاریخی است، در حقیقت راهپیمایی های روز قدس نمادی از وحدت مسلمانان برای مقابله با اشغالگران قدس بود.


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که فلسطین و آزادی آن به یک آرمان جهانی تبدیل شده است، گفت: مسلمانان جهان، رژیم صهیونیستی را به عنوان یک غاصب می شناسند و اگر بتوانند برای نابودی آن نیز به وحدت اجمالی برسند می توان ریشه این رژیم را در جامعه جهانی و فلسطین اشغالی خشکاند.


امام جمعه مراغه تحریم کالاهای اسرائیلی و در نتیجه انزوای رژیم صهیونبستی را مهم ترین وظیفه ملت های مسلمان و سران کشورهای اسلامی دانست و گفت: اگر رژیم صهیونیستی به انزوا کشیده شود، دیگر شاهد رشد قارچ‌گونه فرقه های ساختگی و گروهک های تروریستی از جمله داعش در منطقه نخواهیم بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات