۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۲۱۴۴۵۳
حجت‌الاسلام پورمحمدی:

قوس نزولی رژیم جعلی اسرائیل به سرعت در حال پیشروی است

خبرگزاری رسا ـ وزیر دادگستری دستاورد جنگ غزه را بزرگ دانست و گفت: قوس نزولی رژیم جعلی اسرائیل که همزمان با انقلاب اسلامی آغاز شده، به سرعت در حال پیشروی است.
حجت الاسلام پور محمدي

 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری امروز، سوم مرداد در جمع خبرنگاران در شیراز دستاورد جنگ غزه را بسیار بزرگ دانست و گفت: داستان فلسطین سقوط اسرائیل را نوید می‌دهد، قوس نزولی این رژیم که همزمان با انقلاب اسلامی آغاز شده، به سرعت در حال پیشروی است.

وی عنوان کرد: داستان غزه یک جنگ کاملاً غیرانسانی و نابرابر و عاری از همه شاخص‌های انسانی و جنگ‌ها، برخوردها و درگیری‌های متعارف است.

وی افزود: در یک‌طرف این رخداد، ملتی از هر جهت محروم قرار دارند و در شرایط بسیار سختی که دسترسی‌ها و ارتباطات قطع است و با کمترین امکانات به حیات خود ادامه می‌دهند و در طرف مقابل دشمنی سرتا پا مسلح، با تمام امکانات، ابزارها و پشتیبانی‌هاست.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه از سوی حاکمیت اراده‌ها و خواسته‌های مظلومان قرار دارد، گفت: این مسئله حکایت مقابله حق با باطل است و ما مشاهده می‌کنیم که این ملت با دست خالی قریب به بیست روز مقاومت می‌کند، با جسارت، مقاومت و پایداری ایستادگی کرده و همزمان به دشمن ضربه می‌زند.

وی با تأکید بر اینکه قریب به یک میلیون نفر از شهروندان اسرائیل در شرایطی غیر مطمئن و حساس، در پناهگاه‌ها با ترس و اضطراب زندگی را ادامه می‌دهند، گفت: فشارهای زیادی در عرصه‌های بین‌المللی بر این رژیم وارد شده و می‌شود و اقدامات آنان احساسات تمام مردم جهان را جریحه‌دار کرده و افکار عمومی جهان را علیه آنان شورانده است.

وزیر دادگستری اظهار کرد: روز قدس نماد مقاومت، حمایت و پشتیبانی از ملت مظلوم و تهی دست فلسطین است و امیدواریم که ما هم نقش خود را در این مبارزه بزرگ به خوبی ایفا کنیم./919/د101/ب

ارسال نظرات