۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۱۴۴۲۸
نماینده خبرگان رهبری:

مدعیان حقوق بشر حامی رژیم صهیونیستی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را حاصل بی کفایتی سران برخی از کشورهای اسلامی منطقه دانست.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: روز جهانی قدس و راهپیمایی بزرگ آن یادگار امام خمینی(ه) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.


وی با بیان این‌که راهپیمایی پرشور مردم ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان باید پیام بزرگی به مردم مقاوم و مظلوم غزه داشته است، خاطرنشان کرد: حتی یهودی های مهاجر ساکن در مناطق اشغالی نیز با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی مخالفت می کنند و طی روزهای گذشته به خیابان ها ریخته بودند تا مخالفت خود را با جنگ اعلام کنند.


امام جمعه مراغه با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در مناطق اشغالی و نوار غزه گفت: حامیان این رژیم اشغالگر که مدعی حقوق بشر هستند، باعث و بانی اصلی کشتار زنان و کودکان فلسطینی هستند، البته سکوت سران مرتجع عرب منطقه نیز در این جنایات تاریخی و نسل‌کشی های بی سابقه بی تأثیر نبوده است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که جمعیت حدود یک میلیون نفری غزه در یک منطقه کوچک، مورد ظلم و وحشیگری های اسرائیل قرار گرفته است، تصریح کرد: نیاز اصلی مردم ستمدیده فلسطین در این شرایط جنگ دارو و غذاست، رژیم صهیونیستی حتی از ورود کمک های دارویی و غذایی به مردم ستمدیده فلسطین جلوگیری می کند.


نماینده خبرگان رهبری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را حاصل بی کفایتی سران برخی از کشورهای اسلامی منطقه دانست و گفت: سران مرتجع عرب منطقه علیرغم ادعای مسلمان بودنشان هیچ موضع گیری در خصوص این جنایات از خود نشان نمی دهند و نسبت به این وحشیگری ها بی تفاوت هستند و سکوت کرده اند.


وی در ادامه با اشاره به این‌که مسأله فلسطین مربوط به همه مسلمانان بوده و بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان و محل عروج پیامبر اسلام برای همه مسلمانان جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با طرح از نیل تا فرات اشغالگری خود را آغاز کرد و درصدد گسترش زمین های غصبی از فلسطین تا اردن، لبنان، سوریه و قسمت هایی از عراق و مصر است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که این طرح سال‌هاست که به زباله‌دان تاریخ پیوسته است، گفت: گروه های تکفیری و سلفی امروز ابزاری برای رژیم صهیونیستی درصدد تحقق این هدف شوم هستند، غافل از این‌که این گروهک‌های تروریستی نیز سرنوشت بهتر از رژیم بعث نخواهند داشت./935/پ202/ب4

ارسال نظرات