۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۱۲۸۱۰
نماینده خبرگان رهبری:

تأکید دوباره رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی پیامی مهم برای مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه با بیان این‌که بهبود شرایط کسب و کار و حمایت از تولید داخل لازمه اقتصاد پویا است، گفت: تأکید دوباره رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی پیامی مهم برای مسؤولان است.
امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه با اشاره به دیدار جمعی از کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: رهنمودهای داهیانه رهبر انقلاب در این دیدار راهگشای امور است.


وی با بیان این‌که نباید به رهنمودهای رهبری نگرشی شعاری داشت، خاطرنشان کرد: امروز زمان عمل است، مسؤولان باید تک تک سفارش های معظم له را در میدان عمل اجرایی کنند تا موجبات رضایت مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی فراهم شود.


نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که فرمایشات رهبر انقلاب مایه دلگرمی دولتمردان است، تصریح کرد: دولت باید از این حمایت رهبری برای انجام تمامی ماموریت های خود استفاده کند، خواست رهبری نظام نگرش جهادی و عزم ملی در عرصه فرهنگ و اقتصاد است.


امام جمعه مراغه روی سخن رهبر انقلاب اسلامی را تمامی مردم و مسؤولان نظام در هر سه قوه دانست و گفت: بهبود شرایط کسب و کار و حمایت از تولید داخل لازمه اقتصاد پویاست، اگر ایشان امسال را با نام اقتصاد بار دیگر نامگذاری کردند، نشان از اهمیت بهبود شرایط اقتصادی کشور است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که تأکید دوباره رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی پیامی مهم برای مسؤولان است، افزود: پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه از ضرورت های موفقیت انقلاب اسلامی و دولت است، هرگونه انحراف در این مسیر موجب ضرر و خسران خواهد بود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن روز عفاف و حجاب اظهار داشت: متأسفانه عده ای با بی توجهی به هنجارهای اخلاقی و اجتماعی اصل عفاف و حجاب و پوشش اسلامی را زیر سؤال می برند، باید دانست که کار فرهنگی در قبال این افراد بی تاثیر است و باید به صورت قاطع برخورد صورت گیرد.


نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که آرامش و امنیت جامعه در گرو توجه و رعایت حجاب و عفاف است، گفت: هر چند رعایت حجاب و عفاف کامل اسلامی بیشتر متوجه زنان است، اما واقعیت این است که عفاف و حجاب تنها برای بانوان نیست، بلکه مردان نیز باید با عفت در جامعه حضور یابند./935/پ203/ب

ارسال نظرات