۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۱۰۲۲۱
یکی از علمای سنی لبنان:

حمایت عربستان از تروریسم مثل روز روشن است

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل تسنن لبنان با تأکید بر اینکه حمایت عربستان از گروهک تروریستی داعش از روز روشن‎تر است، اظهار داشت: موضع عربستان درقبال گروه‎های تروریستی دروغی بزرگ است.
شيخ بسيب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، "شیخ ماهر حمود" امام مسجد قدس شهر صیدا لبنان در گفت وگو با آسیا نیوز در تایید اظهارات اخیر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره تحولات منطقه گفت: دبیرکل حزب الله لبنان اخیرا گفت که اگر حزب الله در سوریه علیه تروریست ها نمی جنگید، چه بسا امروز داعش در بیروت حضور داشت.

 

وی با اشاره به مواضع مسؤولان عربستان سعودی در متهم کردن دولت نوری مالکی نخست وزیر عراق به رفتار طائفه ای و فرقه ای در این کشور، این مواضع و اظهارات اخیر سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان را مضحک خواند.

 

امام مسجد قدس شهر صیدا افزود: همه می دانند که حمایت عربستان از تروریست های داعش و دیگر گروه های تندوری تروریست به ویژه در سوریه نیازی به دلیل و برهان ندارد و از روز روشن تر است.

 

شیخ ماهر حمود همچنین به حمایت مسؤولان عربستان از گروه های تکفیری اشاره کرد و موضع عربستان در قبال گروه های تروریستی را دروغی بزرگ توصیف کرد.

 

مسوولان عربستان هرگونه حمایت خود را از گروه های تروریستی فعال در سوریه و عراق رد می کنند اما برخی گزارش ها حاکی است که آنها از این گروه ها حمایت مالی و تسلیحاتی می کنند./982/ب101/د

منبع: تقریب

ارسال نظرات