۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۲۰۹۵۰۷
آیت الله مهمان نواز:

مبارزه مسلمانان با تحرکات تروریستی از اوجب واجبات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنایات گروه های تروریستی در کشورهای اسلامی اظهار کرد: امروز مبارزه مسلمانان با این تحرکات تروریستی حساب شده از اوجب واجبات است.
ديدار وزير کشور با آيت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری جمعه شب در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، سالروز میلاد مهدی موعود(عج) را تبریک گفت و افزود: امید داریم خداوند با فضل و کرم خود ظهور حضرت ولی عصر(عج) را نزدیک تر بکند.

 

به گفته وی ظهور مهدی موعود علاوه بر این که سرور مسلمین جهان را در پی دارد؛ به همه جنایت هایی که امروز در جهان وجود دارد و کم هم نیستند خاتمه می دهد، جنایت هایی که به صورت حساب شده از سوی مستکبران مدیریت می شوند.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان این که حرکات حساب شده اخیر گروه های مسلمان نما در کشورهای اسلامی مایه نگرانی است، تصریح کرد: این اقدامات از سوی افرادی انجام می شود که خود را مسلمان می دانند در حالی که عده ای فریب خورده و جاهل هستند که مزدور دشمنانی زیرک شده اند.

 

امام جمعه سابق بجنورد اضافه کرد: باید در برابر این اقدامات حساب شده دشمنان و مزدوران جاهل آنها، وحدت و انسجام ملت های اسلامی تقویت شود.

 

وی اضافه کرد: مسلمانان باید در برابر این هجمه ها ثابت قدم باشند و از دین، مذهب و اندیشه های پاک و مطهر خویش دفاع کنند و به فضل الهی در این مبارزه مؤفق می شوند.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان این که امروز مبارزه مسلمانان با این تحرکات تروریستی حساب شده از اوجب واجبات است، افزود: اگر ملت های مسلمان در برابر این جنایات ساکت باشند و برای دفاع از دین و مذهب خود تحرکی نشان ندهند؛ باید در روز قیامت پاسخگو باشند.

 

به گفته عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری مسلمانان باید با مبارزه با این گروه های تروریستی میزان عشق و علاقه خود به فرهنگ اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

 

وی عنوان کرد: در این مبارزه نقش مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید پررنگ تر باشد و آنها با وحدت و انسجام وارد مبارزه شوند.

 

نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از خداوند طلب مؤفقیت مسؤولان دولت یازدهم و همه متولیان نظام اسلامی کرد.

 

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور که خراسان شمالی زادگاه وی است؛ نیز در این دیدار سرکشی از استان های مختلف را یکی از برنامه های وزارت کشور دولت یازدهم دانست و اظهار کرد که این سفر به منظور بررسی وضعیت استان خراسان شمالی در شاخص های مختلف صورت گرفته است.

 

وزیر کشور عصر جمعه برای سفری دو روزه وارد خراسان شمالی شد، دیدار با آیت الله مهمان نواز، نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری، شرکت در جلسات شورای اداری خراسان شمالی، شورای تامین و ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان و ... برخی از برنامه های وزیر کشور در این سفر دو روزه هستند./9314/پ202/ب

ارسال نظرات