۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۲۰۴۳۸۱
کوشکی:

به بی‌سوادی افتخار می‌کنیم تا فردا بی شرف نباشیم

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی گفت: زشت است که من به آقای روحانی یادآوری کنم، این مذاکره نتیجه ندارد فقط وقتی صهیونیسم بین الملل از شما راضی خواهد شد که فرش قرمز برایشان پهن کنید و هیهات که چنین اجازه ای بدهیم.
دکتر کوشکي عضو هيئت علمي دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر کوشکی، کارشناس مسائل سیاسی در همایش دلواپسیم، گردهمایی بزرگ منتقدین توافق ضعیف که در سالن بصیرت مجتمع 13 آبان تهران برگزار شد،  با بیان این‌که ما بیش از سیصدهزار شهید داده‌ایم تا آمریکا کدخدای ما نباشد گفت: هزاران یتیم رنج کشیده اند تا کسی نتواند توان دفاعی ایران در برابر آمریکا را تحقیر کند.

کوشکی مسأله اصلا هسته‌ای نیست اظهار داشت: حکومت دینی در ایران را می‌خواهند به مخاطره بیاندازند پس اگر این توافقنامه را بپذیریم از ما خواهند خواست تا سروری بهاییت و ممنوعیت حجاب را به اسم حقوق بشر بپذیریم.

این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: اگر ساکت باشیم آنگاه «مرگ بر آمریکا» در این کشور جرم خواهد شد.

وی با بیان این‌که نتیجه خوش بینی ها و لبخندزدن ها و عقب نشینی ها این شد که خواستار حذف سیستم موشکی ایران که نتیجه زحمات شهید طهرانی مقدم و همرزمانش و مایه اقتدار ایران است می‌شوند گفت: اگر بپذیریم باید دست از حمایت از مقاومت و حزب الله و حماس و دست از آرمان‌های انقلابمان برداریم.

کوشکی با تاکید بر این‌که امروز همه ما با افتخار عنوان بی‌سوادی را می‌پذیریم گفت: به این بی‌سوادی افتخار می‌کنیم تا فردا بی شرف نباشیم، اگر رسانه‌های وابسته عنوان دلواپسی را به تمسخر می‌گیرند اشکالی ندارد، تمسخر را به جان خریدن بهتر از این است که فردا شرمنده امام و شهدا باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که در پرتو مذاکرات دوستان باسواد آقای روحانی، وندی شرمن، سمبل شیطان، ملت ایران را به خبث طینت و دروغگویی متهم می‌کند اظهار داشت: مشکل چرخ سانتریفیوژ نیست مشکل این است که کشور ما 35 سال خون دل خورده و الان تیم مذاکره کننده می‌گوید ما با همه اینها ارتباط ایمیلی داریم و از اشتون تعریف می‌کنند.

وی با بیان این‌که امام(ره) گفتند هیهات ملت ایران زیر امان نامه ای را امضا کند گفت: زشت است که من به آقای روحانی یادآوری کنم، این مذاکره نتیجه ندارد فقط وقتی صهیونیسم بین الملل از شما راضی خواهد شد که فرش قرمز برایشان پهن کنید و هیهات که چنین اجازه ای بدهیم./959/پ202/ص

 

ارسال نظرات