۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۹۹۱۷۳

مسابقات ورزشی حوزه های علمیه خراسان شمالی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول تربیت بدنی نمایندگی حوزه علمیه استان خراسان شمالی گفت: مسابقات ورزشی حوزه های علمیه برادران استان به میزبانی بجنورد برگزار شد.
مسابقات ورزشي طلاب خراسان شمالي
حجت الاسلام امید سعادتی، مسؤول تربیت بدنی نمایندگی حوزه علمیه استان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، با اشاره به پایان رقابت های ورزشی مدارس علمیه این استان، اظهار کرد: این مسابقات در سه رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز به مدت دو روز به میزبانی بجنورد برگزار شد.
وی با بیان این که رقابت های ورزشی طلاب خراسان شمالی در محل سالن ورزشی اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، افزود: در این مسابقات در مجموع 23 تیم از مدارس علمیه برادران استان حضور داشتند.
به گفته حجت الاسلام سعادتی در پایان این مسابقات در رشته فوتسال تیم مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد با غلبه بر تمامی حریفان به مقام قهرمانی رسید.
وی اضافه کرد: در رقابت های انفرادی تنیس روی میز نیز سعید جمالی، طلبه حوزه علمیه حضرت بقیة الله(عج) شهرستان مانه و سملقان قهرمان شد و در رشته والیبال هم تیم مدرسه علمیه حضرت بقیه الله(عج) آشخانه عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
حجت الاسلام سعادتی اظهار داشت: در پایان این مسابقات به اعضای تیم های اول و دوم در رشته های فوتسال و والیبال و نیز نفرات اول تا سوم رشته انفرادی تنیس روی میز جوایزی به رسم یادبود تقدیم شد.
مسؤل تربیت بدنی نمایندگی حوزه علمیه استان خراسان شمالی هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت روحیه و افزایش شور و نشاط در بین طلاب مدارس علمیه استان ذکر کرد.
گفتنی است، طلاب ورزشکار استان خراسان شمالی سال گذشته در مسابقات ورزشی حوزه های علمیه کشور که با حضور 33 تیم از مدارس علمیه استان های مختلف به مدت چهار روز در تهران برگزار شد؛ در رشته های کوهنوردی و آمادگی جسمانی مقام ششم را کسب کردند.
 
در این مسابقات حوزه علمیه خراسان شمالی در شش رشته آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دو و میدانی، شنا، کوهنوردی و تیراندازی نمایندگان تیمی و انفرادی داشت و در پایان آن تیم ها و ورزشکاران استان نتایج قابل قبولی کسب کردند.
 
در استان خراسان شمالی 14 حوزه علمیه شامل هشت مدرسه ویژه برادران و شش مدرسه ویژه خواهران در شهرستان های مختلف فعال است.
بر اساس اعلام نمایندگی حوزه علمیه خراسان شمالی در سال تحصیلی جاری در مدارس علمیه استان بیش از هزار طلبه شامل 700 طلبه برادر و 300 طلبه خواهر مشغول تحصیل هستند./9314/ت303/ب
ارسال نظرات