۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۹۷۱۶۰
رفیق‌دوست:

قبله آمال برخی سیاسیون غرب است/ اعتدال با پیروی از امام و رهبری معنا می یابد

خبرگزاری رسا ـ رفیق‌دوست با تأکید بر این‌که برخی از سیاسیون درک درستی از ولایت فقیه ندارند، گفت: قبله آمال این افراد غرب است و نمی‌خواهند به درک درستی از ولایت فقیه برسند.
محسن رفيق دوست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن رفیق‌دوست وزیر سپاه در دوران دفاع مقدس در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت برگزار شد، با بیان این‌که دشمنان در ابتدا به دنبال از بین بردن نظام اسلامی با شیوه جنگ سخت بودند،‌ گفت: امروز با توجه به این‌که دشمن می‌داند با جنگ سخت کاری از پیش نمی‌برد جنگ نرم را آغاز کرده است.

وی با اشاره به قدرت نظامی ایران، تأکید کرد: امروز به خاطر آمادگی کامل در کشور، ایران اسلامی در معرض هیچ تهدید نظامی خارجی قرار ندارد.

رفیق‌دوست با تأکید بر این‌که امروز نظام اسلامی در عرصه نظامی به خود کفایی کامل رسیده است، افزود: امیدواریم سیاسیون نیز این پیام را دریافت کنند تا در همه زمینه‌ها این خود کفایی عملی شود.

ویز اسبق سپاه در ادامه با بیان این‌که ایران اسلامی ظرفیت 150 میلیون نفر جمعیت را دارد و می‌تواند نیازهای آن‌ها را تأمین کند، گفت: باید از تحریم‌ها به عنوان ایجاد فرصت و توجه به ظرفیت‌های جدید استفاده می‌کردیم.

وی در ادامه روی کار آمدن دولت تدبیر و امید را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: معتدل‌ترین افراد در کشور امام و رهبری هستند و کسانی که در مسیر ایشان حرکت کنند معتدل نامیده می‌شوند.

رفیق‌دوست با تأکید بر این‌که برخی از سیاسیون درک درستی از ولایت فقیه ندارند، اظهار داشت: قبله آمال این افراد غرب است و نمی‌خواهند به درک درستی از ولایت فقیه برسند؛ وضعیت این افراد در فتنه 88 مشخص شد و در روز قدس شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر دادند.

وزیر اسبق سپاه با اشاره به این‌که برخی به نام ارتباط با امام زمان(عج) قصد دور زدن رهبری و مراجع تقلید را دارند، گفت: راه رسیدن به ولایت امام زمان(عج) ولی فقیه و مرجعیت است.

وی با اشاره به حوادث فتنه 88، خاطرنشان کرد: یکی از اساتید مصری در فتنه سال 88 می‌گفت ما حوادث فتنه را بیشتر از شما دنبال می‌کردیم و زمانی که مشاهده کردیم ایران تضعیف نشد به این نکته پی بردیم که نظام اسلامی ایران بر اساس دین بنا شده و شکست ناپذیر است.

رفیق‌دوست بر ضرورت حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد و گفت: مردم سراسر کشور به ویژه مردم قم باید با حضور با شکوه خود بار دیگر از آرمان‌های امام، ‌رهبری و انقلاب دفاع کنند./927/پ202/ج

ارسال نظرات