۱۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۹۶۹۸۷
با حضور آیت الله تسخیری؛

همایش «پیام های انسانی انقلاب اسلامی ایران» در تونس برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش «پیام های انسانی انقلاب اسلامی و جنبش اصلاح طلبانه تونس» با حضور آیت الله تسخیری در تونس برگزار شد.
تونس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر، همایش "پیام های انسانی انقلاب اسلامی و جنبش اصلاح طلبانه تونس" با حضور آیت الله تسخیری در تونس برگزار شد.

 

این همایش به همت رایزنی فرهنگی کشورمان و سازمان های دوستی تونس و ایران و گفت‎وگوی ادیان و تمدن ها وابسته به دانشگاه سوسه و خلدونیه، در تونس برگزار شد و سخنرانان با بر شمردن ویژگی های ابعاد انسانی دو انقلاب اسلامی ایران و تونس، مبارزه با ظلم و ظالمان و نیز یاری مستضعفان و مظلومان را بهعنوان مهمترین بعد این دو انقلاب مورد تمجید قرار دادند.

 

در این همایش، آیت الله "محمد علی تسخیری" مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور جهان اسلام، "پیمان جبلی" سفیر و "صادق رمضانی گل افزانی" رایزن فرهنگی کشورمان به همراه "فتحی القاسمی"، "عبدالملک الظاهری" و استاد "محمد سعد" سفیر سابق تونس در ایران به ایراد سخن پرداختند.

 

در این همایش علاوه بر نمایشگاهی از کتب مربوط به انقلاب اسلامی، فیلم مستندی از زندگی حضرت امام خمینی (ره) نیز به نمایش درآمد و لوح فشرده  آن نیز به حاضران اهدا شد.

 

گفتنی است همایش پیام های انسانی انقلاب اسلامی و جنبش اصلاح طلبانه تونس، از سوی رسانه های تونسی و ایرانی چون حنبعل، المتوسط، العالم، پرس‌تی‌وی و المنار پوشش داده شد./982/ب102/د

ارسال نظرات