۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۹۶۶۴۹
رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه مطرح کرد؛

تجلیل از 8 هزار فرزند روحانی ممتاز در قم

خبرگزاری رسا ـ‌ رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: تجلیل از 8 هزار فرزند روحانی ممتاز تحصیلی در قم در دستور کار قرار گرفته است.
حجت‌الاسلام سيدحسن رباني، مدير مرکز خدمات حوزه‌هاي علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت‌الله علوی گرگانی، با ارائه گزارشی از اقدامات مرکز خدمات حوزه علمیه پرداخت و گفت: رویکرد مرکز خدمات در بحث سلامت بیشتر در حوزه پیشگیری متمرکز است.

وی با بیان این‌که مرکز خدمات به طلاب حادثه دیده، از کار افتاده و دارای بیماری، کمک می‌کند، افزود: تا کنون بیش از شصت نفر از اساتید حوزه علمیه از سوی مرکز خدمات مورد معاینه قرار گرفته‌اند.

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: این صندوق به متقاضیان در صورت لزوم وام می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی تأکید کرد: در مرکز خدمات کمیسیونی در حال فعالیت است که در مواقع لزوم مساعدت‌های لازم را به طلابی که دچار مشکل شده‌اند، انجام می‌دهد.

وی با بیان این‌که مسکن پرهزینه‌ترین بخش در سبد زندگی است، ابراز کرد: نزدیک به 10 هزار واحد مسکونی در پردیسان تا سال آینده در اختیار طلاب قرار می‌گیرد.

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ادامه داد: در مرحله جدید نیز شرایط مسکن طلاب را در استان‌های خودشان فراهم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با بیان این‌که نباید طلاب را از دل مردم جدا کرد، اظهار داشت: طلبه‌ای که هر روز از پردیسان به شهر برای درس و بحث می‌آید هزینه سنگینی را متحمل می‌شود.

وی با اشاره به این‌که برای اساتید حوزه، طلاب ممتاز،‌ پژوهشگران برجسته به دنبال تأمین مسکن هستیم، افزود: برای طلاب دیگر نیز باید مسکن در شهر و استان آنها باشد.

رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به تجلیل از فرزندان ممتاز طلاب، گفت: تجلیل از 8 هزار فرزند روحانی ممتاز تحصیلی در قم در دستور کار قرار گرفته است./927/پ202/ن

ارسال نظرات