۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۹۴۸۲۱

استقبال مخاطبان اروپایی از شبکه الاهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیر شبکه ماهواره ای الاهواز با بیان این که این شبکه به سه روش اینترنتی، ماهواره و از طریق تلفن های همراه در اختیار مردم قرار می گیرد ادامه داد: انتقادات و پیشنهادهایی از کشورهای کویت، عربستان، لندن، لبنان، سوریه، استرالیا و برخی از کشورهای اروپایی صورت گرفته که نشان می دهد از این کشورها نیز مخاطب وجود دارد.
حجت الاسلام علي نژاد، قائم مقام دانشگاه اميرالمؤمنين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مدیر شبکه الاهواز، شامگاه یک شنبه، در نشست بررسی راهکارهای تعامل شبکه این شبکه با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با اشاره به اهمیت راه اندازی شبکه ماهواره ای الاهواز، اظهار داشت: نزدیک به 60 درصد از برنامه های این شبکه را برنامه های مذهبی و عقیدتی همچون پرسش و پاسخ با حضور کارشناسان دینی تشکیل می دهد.

 وی در ادامه تصریح کرد: 40 درصد دیگر از برنامه ها شامل برنامه های اجتماعی مانند معرفی شهرها، آداب وسنت های مردم، معرفی چهره نخبگان و مفاخر است.

مدیر شبکه الاهواز با اشاره به تعامل بسیار خوب با دیگر شبکه های شیعی تأکید کرد: همه این برنامه ها در  استان خوزستان تهیه می شود و همه مراحل تولید، بازبینی و پخش در دفتر مرکزی اهواز انجام می پذیرد.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به سفر مدیران شبکه ماهواره ای الاهواز به لبنان اظهار داشت: این سفر، دبیرکل حزب الله لبنان نکته ای داشتند که باید زودتر این شبکه راه اندازی می شد تا دشمنان مجال معرفی چهره ای غیر واقعی از مردم خوزستان و اهواز را پیدا نمی کردند.

وی ارتباط با شیعیان عراق را از راهبردهای این شبکه دانست و گفت: ارتباط خوبی با متولیان عتبات عراق صورت گرفته است و این شبکه توانسته مخاطب های بسیاری دراین کشور به خود اختصاص دهد.

مدیر شبکه الاهواز با بیان این که این شبکه به سه روش اینترنتی، ماهواره و از طریق تلفن های همراه در اختیار مردم قرار می گیرد ادامه داد: مخاطبانی هم در شهرهای مختلف کشور به ویژه  از قم و تهران داریم که البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

حجت الاسلام علی نژاد در ادامه تصریح کرد: انتقادات و پیشنهادهایی از کشورهای کویت، عربستان، لندن، لبنان، سوریه، استرالیا و برخی از کشورهای اروپایی صورت گرفته که نشان می دهد از این کشورها نیز مخاطب وجود دارد.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت های دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: از لحاظ محتوایی و پژوهشی دفتر تبلیغات بسیار می تواند به تأمین برنامه های شبکه ماهواره ای الاهواز کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی نژاد با بیان این که در سفرهایی که آیت الله موسوی جزایری به روستا ها دارد مردم روستایی می گویند که شبکه الاهواز به عنوان محور خانواده های ما تبدیل شده است/9464/پ202/س

ارسال نظرات