۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۹۳۶۳۸

مسابقات علمی طلاب زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقات علمی طلاب زنجان در مقطع تحصیلی سطح یک برگزار می شود و برگزیدگان به مسابقات منطقه ای کشوری اعزام خواهند شد.
مسابقات علمی طلاب زنجان برگزار می شود

حجت الاسلام امیر اسلامی، مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اعلام خبر برگزاری مسابقات علمی طلاب سطح یک اظهار داشت: آزمون این مسابقات در مقطع تحصیلی سطح یک و از کلیه دورس همان پایه تحصیلی به عمل خواهد آمد و نسبتا استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمده است.

 

وی در ادامه هدف از برگزاری مسابقات علمی را ارتقاء سطح آمادگی طلاب برای امتحانات توصیف کرد و افزود: برگزاری چنین مسابقاتی می تواند در آمادگی هر چه بیشتر طلاب مؤثر باشد و افزون بر آن که یک انگیزه ای است برای ایجاد رقابت بین طلاب، می تواند کمک شایانی برای آنها در امتحانات ترم اول باشد که چند روز پس از مسابقات برگزار می شود.

 

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع)زنجان در ادامه با بیان این که برگزیدگان این مسابقات به مرحله کشوری اعزام می شوند تأکید کرد: مانند سنوات گذشته کسانی که در این مسابقات حائز رتبه های برتر شوند بعد از گذراندن مرحله استانی به مرحله منطقه ای کشوری اعزام می شوند که سال قبل نیز به میزبانی ارومیه برگزار شد و چند نفر از طلاب زنجان نیز در این مسابقات حضور داشتند.

 

حجت الاسلام اسلامی در ادامه با هشدار به طلاب افزود: طلاب باید در ایام امتحانات حواس خود را جمع کنند و از پراکنده کاری و انجام اموری که چندان ضرورتی ندارد خودداری کنند تا خدای نکرده حاصل زحمات خود را در این مدت کم بر باد ندهند چون ممکن است برخی از این کارها تمرکز آنها را برای مطالعه دروس از بین برده و پشیمانی به همراه آورد که هیچ دردی را دوا نمی کند.

 

وی در پایان افزود: یکی از مواردی که طلبه ها باید آن را در ایام امتحانات رعایت کنند و اتفاقا سبب افزایش یادگیری آنها نیز می شود داشتن تغذیه و برنامه غذایی مناسب است که کمک شایانی در امر یادگیری دارد و ما هم امیدواریم که همه آنها در امتحانات موفق باشند.

 

گفتنی است؛ آزمون مسابقات علمی طلاب زنجان روز 13 دی ماه ساعت 10 صبح در مدرسه علمیه امام صادق (ع) زنجان برگزار می شود. /949/ت302/ب

ارسال نظرات