۰۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۹۰۹۹۶
در دیدار ظریف مطرح شد؛

پیام ظریف یک مرجع تقلید به اعضای هیأت دولت/ پشتیبانی مردم را می خواهید در مسیر اعتدال گام بردارید

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: تمام اعضای محترم دولت و رئیس جمهور محترم سعی کنند در مسیر اعتدال که قول آن را داده‌اند حرکت کنند تا از پشتیبانی همه مردم برخوردار باشند.
ديدار وزير امور خارجه با مراجع و علما در قم

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از وی و هیئت مذاکره‌کننده ایرانی برای حل مسئله انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای اظهار کرد: این راه را باید با تدبیر، قدرت، عزت و رعایت مسائل مردم و نظام ادامه دهید تا به امید خدا به نتیجه مطلوب برسد.

 

وی یادآور شد: مشکل مهم ما، ترسیم نامطلوبی است که دشمنان از شیعه با توسل به انواع دروغ‌ها و تهمت‌ها رقم زده‌اند بنابراین باید با یک دیپلماسی فعال و تماس مستقیم دولت‌های منطقه و خارج منطقه به این شیعه‌هراسی پایان داد تا همگان بدانند ما حاضریم با همه کشورها جز موارد بسیار نادری، در صلح و صفا و امنیت زندگی کنیم.

 

این مرجع تقلید تاکید کرد: نباید غربی‌ها تصور کنند که ما با این قرارداد به مقصود خود رسیده‌ایم، بلکه بدانند ما برای حسن نیت و اعتمادسازی و آمادگی برای یک قرارداد جامع که منافع طرفین را در بر گیرد، تن به این قرارداد مقدماتی داده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه حل این مسئله موجب امنیت منطقه خواهد شد، گفت: این در حالی است که بعضی از رژیم‌های غاصب منافع خود را در ناامنی منطقه می‌دانند.

 

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی افزود: تمام اعضای محترم دولت و رئیس جمهور محترم سعی کنند در مسیر اعتدال که قول آن را داده‌اند حرکت کنند تا از پشتیبانی همه مردم برخوردار باشند. /971/د102/ج

 


ارسال نظرات