۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۸۷۰۴۲
بشار اسد:

مسلمانان و اعراب به مسؤولیت خود در قبال سوریه عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس‌جمهور سوریه، در دیدار با هیأتی از«تجمع عربی و اسلامی حمایت از گزینه مقاومت» بر اهمیت پایداری فکری در مقابله با طرح‌های خارجی تاکید کرد.
بشار اسد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بشار اسد رییس‌جمهور سوریه امروز در در دیدار با هیأتی از «تجمع عربی و اسلامی حمایت از گزینه مقاومت» با اشاره به این که کشورش با پایداری و آگاهی ملت و ارتش همه‎ تلاش‌ها و طرح‌های دشمنان را برای هدف قراردادن نقش محوری سوریه در مقاومت را با شکست مواجه کرده براهمیت پایداری فکری در مقابله با طرح‌های خارجی که جهان عرب و اسلام را هدف قرار داده است، تاکید کرد.


وی افزود: زمان آن فرا رسیده است که ملت‌های عرب و مسلمان به مسؤولیت‌های خود در حمایت از پایداری سوریه در مقابل طرح‌هایی که هدفش ضربه زدن به نقش پیشتازانه سوریه در مقاومت است، عمل کنند.


بشار اشد در ادامه بر اهمیت نقش نخبگان در تثبیت اندیشه مقاومت در بین مردم به ویژه نسل جوان تاکید کرد و پایداری فکری در مقابله با طرح‌های خارجی را خواستار شد.


اعضای هیأت «تجمع عربی و اسلامی حمایت از گزینه مقاومت» نیز که به ریاست یحیی قدار، دبیرکل این تجمع، با بشار اسد دیدار کردند، در خصوص همایشی که این تجمع در بیروت برگزار کرد، گفت‌وگو کردند.


این همایش با عنوان «حمایت از پایداری سوریه در برابر حمله صهیونیستی آمریکایی و کشورهای مرتجع عربی و تروریسم» در بیروت برگزار شد.


شرکت‌کنندگان در این همایش بر نقش راهبردی سوریه در مقابله با هرگونه حمله به ملت‌های عربی به‌ طور عام، و ملت سوریه به طور خاص تاکید و مخالفت خود را با هرگونه دخالت خارجی و حمله به کشور سوریه اعلام کردند./994/
ب102/د
منبع:ایکنا

ارسال نظرات