۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۸۶۷۵۴
از رادیو معارف پخش می‌شود؛

آخرین اخبار و اطلاعات حج در برنامه سرزمین وحی

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با برنامه زنده «سرزمین وحی» شنوندگان را از آخرین وضعیت حجاج بیت‌الله‌الحرام مطلع می‌کند.
آخرين اخبار و اطلاعات حج در برنامه سرزمين وحي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با شروع ایام حج تمتع 92 و مهیا شدن برای انجام ارکان حج توسط حجاج ایرانی، برنامه «سرزمین وحی» با ارتباط زنده با گزارشگران رادیو در مکه مکرمه آخرین اخبار و اطلاعات حج را به شنوندگان تقدیم می‌کند.
در این برنامه حجت‌الاسلام سید مهدی علیزاده موسوی کارشناس مسائل جهان اسلام به تبیین آثار و برکات فریضه حج، همچون آثار فردی، خانوادگی، اجتماعی، معنوی و سیاسی می‌پردازد.
همچنین ارتباط زنده تلفنی با مسؤولین سازمان حج و زیارت و بعثه رهبر معظم انقلاب در عربستان برقرار شده و آخرین وضعیت حجاج ایرانی در مراحل مختلف انجام اعمال حج تمتع به اطلاع شنوندگان رادیو معارف می‌رسد.
برنامه زنده «سرزمین وحی» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به سردبیری و تهیه‌کنندگی ابولفضل سلیمانی، گویندگی گلشیری و گزارشگری مصطفی اسماعیلی از مکه مکرمه از دوشنبه 15 مهر ماه مصادف با اول ذیحجه شروع شده و تا سه شنبه 23 مهر 92 مصادف با پایان موسم حج تمتع هر روز از ساعت 8:40 صبح از رادیو معارف پخش می‌شود.
علاقه‎مندان به شنیدن و دریافت قسمت‌های پخش‌شده این برنامه می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «سرزمین وحی» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/ن
ارسال نظرات