۱۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۸۶۴۴۰
در پیامی به سردار احمدی مقدم مطرح شد؛

تجلیل نماینده ولی فقیه در ایرانشهر از تلاش‌‌ها و اقدامات ناجا

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در ایرانشهر در پیامی خطاب به فرمانده ناجا تاکید کرد: زحمات و تلاش پرسنل ولایتمدار، زحمتکش و مخلص نیروی انتظامی تحت هدایت و رهنمودهای مدبرانه فرماندهان و مدیران محترم در خنثی نمودن نقشه های شوم دشمنان و ایجاد و حفظ امنیت و آسایش عمومی، از حد تجلیل از یک هفته فراتر و باید اذعان داشت که همه روز، روز نیروی انتظامی است.
حسين طاووسي امام جمعه ايران‌شهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ حسین طاوسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر در پیامی به سردار سردار سرتیپ پاسدار احمدی مقدم فرماندهی محترم نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. متن کامل پیام، بدین شرح است:

سردار سرتیپ پاسدار احمدی مقدم


فرماندهی محترم نیروی انتظامی


سلام علیکم و رحمه الله
با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک به پرسنل خدوم نیروی انتظامی و به شما فرمانده پرتلاش و مخلص ، مسلما نظم و امنیت از ضروریات حیات اجتماعی است و بر کسی پوشیده نیست که عدالت و دادگری جز در پرتو امنیت ، مجال جلوه گری نمی یابد که کلام نغز و گهربار و سیره معصومین علیهم الاسلام به جمله بالا معطوف می شود.


زحمات و تلاش پرسنل ولایتمدار، زحمتکش و مخلص نیروی انتظامی تحت هدایت و رهنمودهای مدبرانه فرماندهان و مدیران محترم از جمله جناب عالی ، با هدف خنثی نمودن نقشه های شوم دشمنان ، ایجاد و حفظ امنیت و آسایش عمومی با تحمل محرومیت ها و منفک بودن ایام متوالی از خانواده حتی از ایثار جان خود دریغ ندارند ، از حد تجلیل از یک هفته فراتر و باید اذعان داشت که همه روز ، روز نیروی انتظامی است.


بر خود لازم می دانم از تلاش ها، رشادتها و جانفشانی فرمانده محترم و پرسنل گرانقدر انتظامی شهرستان ایرانشهر صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.


امید است تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم فرماندهی معزز کل قوا در راه پاسداری از اسلام عزیز و خون شهداء و خدمت به بندگان خوب خدا موفق، موید و عاقبت بخیر باشید.
حسین طاوسی
امام جمعه ایرانشهر

/971/د102/ج

ارسال نظرات