۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۸۴۹۹۰
نماینده خبرگان رهبری:

پیروزی در جبهه اقتصادی نیازمند فرهنگ جهادی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: اگر امروز توانسته‌ایم در مقابل شدیدترین تحریم‌های اقتصادی و البته ظالمانه غرب ایستادگی کنیم، همه به برکت دستاوردهای آن دوران است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در مراغه با بیان این‌که دفاع مقدس یادآور سال‌های غرور و حماسه ملت ایران، اظهار داشت: باید فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه منتقل شود.


وی با بیان این‌که رویکرد جهادی دفاع مقدس اگر در دیگر امور نیز جاری شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برطرف خواهد شد، گفت: اگر امروز توانسته‌ایم در مقابل شدیدترین تحریم‌های اقتصادی و البته ظالمانه غرب ایستادگی کنیم، همه به برکت دستاوردهای آن دوران است.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که بازگشت به فرهنگ دفاع مقدس گره بسیاری از مشکلات جامعه را خواهد گشود، تصریح کرد: نباید یاد و خاطره ایثارگری‌های فرزندان این ملت به باد فراموشی سپرده شود، دشمنان سال‌هاست که به دنبال تحریف تاریخ جنگ تحمیلی و حقانیت ملت ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود هستند.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که باید فرهنگ جهادی و مقاومت را به نسل های کنونی و تمام مردم جهان انتقال داد، افزود: اگر دیروز تمام اقشار جامعه برای دفاع از میهن اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، لبیک گفتند و در جبهه ها حضور یافتند، امروز نیز برای دفاع از منافع انقلاب آماده مجاهدت در جبهه های اقتصادی هستند.


وی با تأکید بر این‌که ملت برای پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی صدها هزار جوان شهید را تقدیم کرده است، گفت: منافع انقلاب اسلامی و مسلمانان جهان در هر نقطه جهان با منافع دینی و مکتبی ملت ایران گره خورده است، دفاع از منافع مشترک در چنین شرایطی وحدت‌بخش بوده و باید مورد توجه سران کشورهای اسلامی قرار گیرد.


همچنین سرهنگ اکبر شالچی زاده، فرمانده سپاه ناحیه مراغه در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، گفت: نیروهای مسلح با تکیه بر آرمان شهدا، رهنمودهای رهبری نظام و ایمان به یاری خدا از مجاهدان راه حق در برابر هرگونه تهدید احتمالی دشمنان آمادگی کامل دارند.


وی با بیان این‌که هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید بیعت مجدد نیروهای مسلح با آرمان های انقلاب به منظور پاسداری از خون شهداست، تصریح کرد: نیروهای مسلح با خودسازی و ارتباط معنوی بیشتر با خدای متعال برای تداوم توفیقات و همچنین دفاع از آرمان های انقلاب لحظه‌ای غفلت نخواهند کرد./935/پ203/ج

ارسال نظرات