۳۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۸۴۸۹۸
امام جمعه قم:

مجرمان در پی تضعیف نیروی انتظامی‌ هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم با بیان‌ این‌که مجرمان در پی‌ تضعیف نیروی انتظامی هستند، گفت: در کشورهای دیگر از حیث شخصیتی و رفتاری، فرماندهان نظامی‌ و امنیتی متناسب با آن کسی هستند که آن‌ها را نصب می‌کند، هر تفکری که مسؤولان آن کشور داشته باشند به تبع آن فرماندهان نیز همان ایده را دارند.
حجت الاسلام و المسلمين سعيدي توليت حرم مطهر حضرت معصومه و امام جمعه قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری پلیس حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه شهر مقدس قم در دیدار سردار مجتبایی، فرمانده انتظامی ‌استان با گرامیداشت هفته ناجا گفت: مجرمان در پی تضعیف نیروی انتظامی‌ هستند تا به وسیله آن به اهدافشان برسند، بحمدالله سردار احمدی مقدم این موضوع را به خوبی می‌داند و در برابر آن موضع می‌گیرد و شما نیز از این روحیه خوب برخوردار هستید.

وی ادامه داد:حضور سردار احمدی مقدم در رأس نیروی انتظامی ‌باعث افتخار نظام و زینت رهبری است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) افزود: گزینش چنین افرادی به برکت رهبری است که خودشان اخلاص، صفا، بینش و بصیرت دارند و مورد عنایت خداوند متعال و حضرت ولی عصر(عج) هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی اظهارداشت: در کشورهای دیگر از حیث شخصیتی و رفتاری، فرماندهان نظامی‌ و امنیتی متناسب با آن کسی هستند که آن‌ها را نصب می‌کند، هر تفکری که مسؤولان آن کشور داشته باشند به تبع آن فرماندهان نیز همان ایده را دارند.

وی با بیان این‌که در جمهوری اسلامی‌ ایران رفتارها متفاوت است گفت: در کشور ما ابزارها متفاوت است و دغل کاری، مکر و حیله، خیانت و جنایت راهی ندارد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: بر اساس شهادت اسناد در کشور سوریه خود آمریکایی‌ها از بمب شیمیایی استفاده کرده‌اند، آن‌ها معمولاً هر 30 سال یک بار با توجه به این‌که مسؤولان عوض شده‌اند و اسناد سوخته به حساب می‌آیند، آن را منتشر می‌کنند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) در ادامه تأکید کرد: پلیس در عرصه‌هایی از موفقیت بالا برخوردار است و در عرصه‌هایی موفقیت آن کاهش می‌یابد، به دلیل این‌که پلیس جمهوری اسلامی‌ ایران برای رسیدن به اهداف خود از ضوابط اسلامی ‌استفاده می‌کند که زیرساخت آن انسانی است، در اسلام برخورد با مجرم تعریف خاصی دارد اما در برخی کشورها مجازاتشان تنها درس عبرت برای دیگران است.

وی با بیان این‌که تغییر و تحول در نیروی انتظامی ‌محسوس است افزود: من به سهم خود از فعالیت‌های پلیس تقدیر می‌کنم، پلیس توانسته با قداست این جایگاه را کسب کند و این خیلی با ارزش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی اظهارداشت: پلیس نباید از وضع موجود راضی باشد بلکه باید این مسیر رو به پیشرفت را ادامه بدهد.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که کارکنان نیروی انتظامی ‌در معرض آسیب هستند تصریح کرد: در برخورد با ویروس نخستین کسانی که با آن مبارزه و برخورد می‌کنند کادر درمانی هستند که اگر غافل شوند خود نیز به آن دچار می‌شوند.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) تأکید کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با جرائم است و باید مراقب خود باشد، همان طور که قاچاقچیان مواد مخدر با انتقال زیاد مواد مخدر از جان خود می‌گذرند و آبرو برایشان مهم نیست، برای تأثیر در روحیه پلیس از پای نمی‌نشینند، از این رو مباحث فرهنگی در این نیرو باید بیش از پیش جدی گرفته شود./993/د102/ج

 

 

ارسال نظرات